خبرگزاری کار ایران

شهردار روانسر در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد

روزانه بیش از ۳۰ تن زباله توسط شهرداری روانسرجمع آوری می‌شود

شهردار شهر روانسر گفت: به طور میانگین در طول یک شبانه‌روز بیش از ۳۰ تن انواع زباله از بخشهای مسکونی، تجاری، اداری و.... در سطح شهر روانسر جمع‌آوری و به محل‌های از پیش تعیین شده منتقل می‌شوند.

ابراهیم شهبازبیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در روانسر اظهار کرد: شهر روانسر یکی از مسافرپذیر‌ترین شهرستان استان است، لذا حفظ نظافت و مبلمان آن از کارهای مهم و اولویت‌دار این شهرداری و دیگر ادارات مربوطه است.

ابراهیم شهبازبیگی تاکید کرد: برای رسیدن به این مهم نه تنها شهرداری و کارکنانش این مسئولیت مهم را بر عهده دارند، بلکه خود مردم نیز باید ما را در این امر یاری کنند.

شهردار روانسر عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری روانسر حفظ و نگهداری از فضای سبز است، به همین منظور این شهرداری ۲۰ نیروی را برای حفظ و نگهداری از فضای سبز در سطح شهر روانسر کار گرفته است.

شهبازبیگی بیان کرد: ماهیانه بیش از ۵۲۰ میلیون ریال برای نگهداری از فضای سبز و پاکیزه نگهداشتن فضای سبز شهری و معابر عمومی در روانسر هزینه می‌شود.

شهردار روانسر تاکید کرد: یکی دیگر از کارهایی که در این مدت انجام داده‌ایم، بحث مطالعه برای جانمایی صد سطل زباله در سطح شهر روانسر بوده است که به زودی این مهم نیز انجام خواهد گرفت.

وی هزینه تهیه این سطل‌های زباله را بیش از ۴۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: انشاالله برای حفظ پاکیزگی بیشتر شهر این سطل‌های خریداری شده که هزینه آنها از محل اعتبارات شهرداری روانسر تامین شده است در مکانهایی که مشخص شده، قرار خواهند گرفت.

شهبازبیگی به موضوع جمع‌آوری زباله و پسماندهای شهری، اداری، بیمارستانی، تجاری و... اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۳ دستگاه خودرو در سطح شهر روانسر وظیفه جمع آوری این زباله‌ها را به صورت روزانه و بدون وقفه بر عهده دارند.

شهردار شهر روانسر اظهار کرد: به طور میانگین در طول یک شبانه روز بیش از ۳۰ تن انواع زباله از بخشهای مسکونی، تجاری، اداری و.... در سطح شهر روانسر جمع‌آوری و به محل‌های از پیش تعیین شده منتقل می‌شوند.

کد خبر : ۳۲۵۶۰۶