خبرگزاری کار ایران

نه استقلال ضدفوتبال بازی کرد، نه ما؟

منصوریان: رفتار مجید صالح باعث تاسف بود/می‌دانستم رحمتی پنالتی‌گیر است

سرمربی نفت‌ با انتقاد شدید از رفتار مربی استقلال می‌گوید او باید پشت من که مربی‌ام بایستد، نه اینکه به بازیکن من بگوید می‌خواهند خرابت کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش مقابل استقلال در جام حذفی در نشست‌خبری گفت: شاهد ماراتن دلچسبی بودیم که بازی لذت‌بخشی هم از کار درآمد.

وی ادامه داد: هم تیم ما خوب بود و هم استقلال و هر دو تیم ضد فوتبال بازی نکردیم. ما 4 شانس گل در طول 120 دقیقه داشتیم که از آنها بهره‌ای نبردیم و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

منصوریان همچنین با بیان اینکه عقب‌نشینی استقلال در شرایطی که 10 شده طبیعی بود، متذکر شد: وقتی استقلال عقب‌نشین کرد تلاش کردیم مالک توپ و زمین باشیم که خیلی عمل کردیم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

وی با اشاره به توانایی رحمتی در مهار ضربات پنالتی خاطرنشان کرد: ما شانس برنده شدن در 120 دقیقه را داشتیم چون می‌دانستم رحمتی پنالتی‌گیر است.

سرمربی نفت با اشاره به شعارهای برخی تماشاگردان روی سکوهای تختی گفت: همیشه هواداران را دوست دارم و هرگز به آنها بی‌احترامی نمی‌کنم. آنها هم در این دیدار بی‌احترامی نکردند، البته شاهد برخی شعارها بودیم که این موضوع نکته تاریک بازی بود.

منصوریان با انتقاد از رفتار مجید صالح مربی استقلال گفت: متاسفانه صالح دستش را به ما حواله کرد که این رفتار واقعا تاسف‌آور است. صالح در تونل به علی چینی حرف زشت زد و فرار کرد. البته ما پشت نقاب نمی‌مانیم. قبل بازی به بیرانوند می‌گویند اینها بازی‌ات نمی‌دهند و می‌خواهند خرابت کنند. صالح به عنوان یک معلم باید پشت من بایستد نه اینکه به بیرانوند بگوید منصوریان می‌خواهد تو را خراب کند؟ علیرضا این حرف‌ها را به من رساند و این رفتار باعث تاسف است.ما باید معلم باشیم. بابت رفتار صالح در رختکن صلوات فرستادم و خوشحالم که او را در راهرو ندیدم.

کد خبر : ۳۲۵۲۹۳