خبرگزاری کار ایران

پس از صعود به نیمه‌نهایی؛

مظلومی: باید در 90 دقیقه بازی را می‌بردیم/ اخراج کریمی عجولانه بود

سرمربی‌استقلال معتقد است تیمش باید در 90 دقیقه مقابل نفت به برتری می‌رسید.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت‌تهران و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و باید در 90 دقیقه بازی را می‌بردیم که به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشید.

وی با اشاره به درخشش مهدی رحمتی در ضربات پنالتی گفت: به مهدی تبریک می‌گویم که شجاعانه مقابل ضربات پنالتی نفتی‌ها ایستاد.

مظلومی همچنین درباره درگیری منصوریان و صالح هم گفت: البته این مساله بیشتر سوتفاهم بود تا درگیری. صالح برای پیروزی شادی کرد و قصد وی توهین نبود ولی دوستان نفتی تصور دیگری داشتند. خداراشکر که این مساله ختم به خیر شد.

سرمربی استقلال در واکنش به اعتراض نفتی‌ها به داوری خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا اعتراض می‌کردند. بازی پرفشاری را شاهد بودیم و تیم داوری هم کار خودش را انجام داد. البته اخراج یعقوب کریمی عجولانه بود چون تکل یعقوب خطرناک نبود.

وی درباره رویارویی با تراکتورسازی در نیمه نهایی جام‌حذفی هم متذکر شد: بازی سختی با تراکتورسازی در تبریز خواهیم داشت. البته هدف ما قهرمانی است و برای برد به مصاف تراکتورسازی می‌رویم.

مظلومی همچنین در پاسخ به این سوال که برانکو که گفته اگر اشتباهات‌داوری علیه استقلال بود مثل آوار روی فدراسیون خراب می‌شدند گفت: برانکو نظرش را گفته‌ ولی از او که حرفه‌ای است این حرف‌ها بعید بود. البته ما نه مثل آوار خراب می‌شویم، نه به این‌گونه مسایل می‌پردازیم بلکه کار خود را می‌کنیم.

کد خبر : ۳۲۵۲۹۱