خبرگزاری کار ایران

برگزاری اجلاس استانی نماز طی ماه‌های آینده در گیلان

دبیر شورای اقامه نماز استانداری گیلان از برگزاری اجلاس استانی نماز در ماه‌های آینده در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایرج عاشوری در جلسه‌ی شورای اقامه نماز استانداری با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز در گیلان اظهار داشت: این اجلاس در راستای برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 94 است با موضوع نماز و سنجش دستاوردها در ماههای آینده در گیلان برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این اجلاس در استان اشاره کرد و افزود : تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در پیام ایشان به اجلاس‌های سراسری نماز، ایجاد حساسیت در سطح استان نسبت به امر اقامه نماز، شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های استان در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، بررسی و آسیب شناسی عملکرد سالانه استان در این حوزه و شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالان و خادمان نماز استان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس است.

مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز گیلان نیز در این جلسه ، نماز را زیباترین نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند متعال توصیف و خاطر نشان کرد : از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکنون به امر مهم اقامه نماز در سطح جامعه توجه ویژه‌ای صورت گرفته اما تا تحقق همه اهداف گام بلندی در پیش داریم و برگزاری این اجلاس از عوامل موثر توسعه‌ی فرهنگ نماز محسوب می‌شود.

حجت الاسلام سیدابوطالب حجازی از ارائه نتایج بدست آمده اجلاس‌های استانی در جهت تقویت محتوای اجلاس‌های سراسری نماز خبر داد و افزود : در این اجلاس از دستگاه‌های اجرایی شایسته براساس ارزیابی سالیانه ستاد اقامه‌ی نماز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی گفت : در راستای تجلیل از فعالان و خادمان نماز در این اجلاس از مدیر دستگاه موفق، دبیر ستاد اقامه نماز نمونه، امام جماعت نمونه دستگاه ها، دانشگاه، مدرسه، مهد کودک  و بیمارستان نمونه تقدیر صورت می‌گیرد.

کد خبر : ۳۲۵۲۵۱