خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی

ظرفیت‌های خراسان شمالی نباید به صورت کلی معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۲۲۳

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: ظرفیت‌های استان نباید به صورت کلی معرفی کرد چرا که این رفتار باعث جذب سرمایه‌گذاری نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد، محمود دلپسند در نهمین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان گفت: تکمیل تمامی زیرساخت‌های استان و اتمام پروژه‌ها در جذب سرمایه‌گذار بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه خراسان شمالی در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی و... بیان کرد: ظرفیت‌های استان نباید به صورت کلی معرفی کرد چرا که این رفتار باعث جذب سرمایه‌گذاری نخواهد شد.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در صورت داشتن طرح در کارگروه‌های استانی به تصویب برسد تا اعتبار لازم در نظر گرفته شود.

دلپسند به سامانه تدراکات الکترونیکی دولت اشاره کرد و گفت: از این سامانه می‌توان به عنوان یک فرصت مطلوب استفاده کرد و فضای  رقابت را با سایر تولیدکنندگان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه براساس  این مصوبه دستگاه‌های اجرای برای معاملات بیش از 140 میلیون ریال باید وارد این سامانه شوند و از این طریق خرید کنند، اظهار کرد: این امر تولید کننده‌های این استان که بیشتر کوچک هستند را دچار مشکل کرده است.

مجید پورعیسی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی نیز در این جلسه اجرایی شدن سامانه تدارکات  را فرصت و تهدید اعلام کرد و گفت: فرصت برای رقابت پیمانکاران این استان با سایر استان‌ها فراهم می‌شود و به طور حتم تولید کننده‌ها و پیمانکاران کوچک نیز با زیان مواجه خواهند شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر  توزیع اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی به شکل سنتی است بایستی بر قانونمند کردن توزیع اعتبارات تلاش کرد.

انتهای پیام/
فاطمه برزگر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز