خبرگزاری کار ایران

با حضور مسوولان وزارت امور اقتصادی ودارایی؛

بررسی سند راهبردی هفت گانه بیمه ایران

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۱۲۸

بررسی میزان پیشرفت شاخص های سند راهبردی هفت گانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور اعضای هیات مدیره ومدیران فنی وستادی این شرکت و مسوولان و نمایندگان وزارت امور اقتصادی ودارایی در مرکز همایش های ایران زمین برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بیمه ایران، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در این نشست با اشاره به اینکه صورت های مالی به تنهایی بیانگر عملکرد شرکت ها نیست گفت: ارائه صورت های مالی ابزاری برای شفافیت و انضباط مالی شرکت های مختلف است که به همراه گزارش عملکرد هیات مدیره ها در مجامع، گزارش واقعی تر از عملیات شرکت را بیان می نماید.

سید عباس حسینی با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات بیمه ایران گفت: انجام تکلیف های قانونی مختلف از جمله بیمه توسعه نیز بایددر نظام ارزیابی عملکرد این شرکت مورد توجه قرار گیرد.

 حسینی با اشاره به ضرورت افزایش رتبه بندی و سطح توانگری شرکت متبوعش، سطح توقعات از این شرکت را بالا دانست و گفت: ما یک بنگاه اقتصادی هستیم که علاوه بر تکالیف بسیاری که بر عهده داریم باید به مسئولیت های اجتماعی خود نیز بپردازیم و در کنار آن سود آوری هم داشته باشیم .

 مدیر عامل بیمه ایران، نظام فکری درست وافزایش سرمایه واقعی و داشتن ابزار های مناسب را از الزامات سرآمدی شرکت متبوعش در غرب آسیا دانست و اظهار داشت: در این صورت می توانیم با شرکت های بیمه ای بزرگ خارجی رقابت داشته باشیم و به جایگاه خود در منطقه برسیم، ما باید با تدوین نظام استراتژیک و اجرایی کارآمد، آماده حضور در هزاره سوم باشیم.

 حسینی همچنین بیان داشت در تعامل با بیمه مرکزی و با حمایت های ارزشمند وزارت امور اقتصادی ودارایی، صنعت بیمه می تواند نقش بسزایی در تامین سرمایه کشور، اشتغال زایی، حمایت از فعالان اقتصادی، تامین آرامش وامنیت فکری وروانی مردم وصیانت از سرمایه های آنان راداشته باشد وبه جایگاه واقعی خود دراقتصاد کلان کشور برسد.

رئیس هیأت مدیره بیمه ایران اضافه کرد: عملکرد صحیح ما، افزایش رضایت بیمه گذاران ومشتریان است که با داشتن نیروی متخصص با بهره وری بالا می توان به آن دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز