خبرگزاری کار ایران

جابرانصاری با اشاره به تماس ظریف و لاوروف:

ابراز نگرانی وزیر خارجه از آخرین تحولات مربوط به سرنگونی جنگنده روسی

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: موفقیت تلاش‌ها علیه تروریسم منوط به وجود اراده و عزم واحد منطقه‌ای و بین‌المللی در رویارویی با تروریسم است. در این شرایط هرگونه اقدامی که موجب افزایش تنش و پیچیده‌تر شدن وضعیت گردد علامت نادرستی به تروریست‌ها خواهد بود

به گزارش ایلنا، حسین جابر انصاری با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی شب گذشته محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با وزیر خارجه روسیه در خصوص آخرین تحولات مربوط به سرنگونی جنگنده روسیه، ابراز نگرانی کرد که این‌گونه رویدادها منجر به تشدید بحران سوریه و ارسال پیام اشتباه به گروه‌های تروریستی شود.

وی افزود: این واقعه یک بار دیگر حساسیت شرایط سوریه و تاثیر رویدادهای آن بر صلح و امنیت جهانی و ضرورت مبارزه متحد بین‌المللی علیه تروریسم را نشان داد.

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه گفت: موفقیت تلاش‌ها علیه تروریسم منوط به وجود اراده و عزم واحد منطقه‌ای و بین‌المللی در رویارویی با تروریسم است. در این شرایط هرگونه اقدامی که موجب افزایش تنش و پیچیده‌تر شدن وضعیت گردد علامت نادرستی به تروریست‌ها خواهد بود که تصور کنند هنوز می‌توانند با استفاده از شکاف موجود در دیدگاه‌های طرف‌های موثر به فعالیت‌های تروریستی خود علیه مردم سوریه و ملت‌های منطقه و جهان ادامه دهند.

کد خبر : ۳۲۵۰۵۶