خبرگزاری کار ایران

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی برگزار می کند؛

نخستین جشنواره تامین اجتماعی ورسانه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۸۹۳

علاقه مندان آثار خود را در رشته‌های فوق حداکثر تا پایان آذر ماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایلنا؛ بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی، علاقمندان برای شرکت در نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه می‌توانند آثار مکتوب خود را در بخش‌های مقاله، یادداشت، مصاحبه و گفت‌وگو، گزارش عکس، طرح وکاریکاتور و طنز مکتوب و در بخش رادیو و تلویزیون (مراکز استانی و ملی) به دبیر خانه جشنواره به آدرس www. tamin. ir ارسال کنند.

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی  از کلیه پژوهشگران، نویسندگان، خبرنگاران، گزارشگران، مترجمان، عکاسان، کاریکاتوریست‌ها و طنزنویسان در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین گزارشگران و خبرنگاران، سردبیران، تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان صدا و سیما دعوت می‌کند آثار خود را در رشته‌های فوق حداکثر تا پایان آذرماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین طبق این اطلاعیه آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های سراسری یا محلی منتشر یا از شبکه‌های سراسری یا استانی صدا و سیما پخش شده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز