خبرگزاری کار ایران

سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز؛

الرمحی: کاهش قیمت‌نفت تهدیدی برای سرمایه‌گذاری است

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۵۹۹

وزیر نفت‌وگاز عمان گفت: قیمت‌نفت به دو سوم کاهش یافته و اگر روند کاهش قیمت‌ها به این ترتیب پیش برود سرمایه‌گذاری کاهش یافته و نمی‌توانیم یک منبع کافی برای صادرات داشته باشیم.

به گزار ش خبرنگار ایلنا، محمد بن حمد الرمحی در سومین اجلاس مجمع کشورهای صادر کننده گاز با اشاره به اینکه کشور ما ثروت خدادادی دارد که برای منافع کشور و جامعه بشری استفاده می‌کند، اظهار داشت: می‌توان این محصول را صادر کرد و از آن برای اقتصاد و بهبود محیط زیست بهره برد .

وی افزود: ما وظیفه داریم پایداری و تداوم این صنعت را حفظ کرده و حالت ثبات و پایداری در وضعیت بازار این منبع انرژی  را فراهم آوریم.

وزیر نفت‌وگاز عمان با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت‌نفت و ال‌ان‌جی صادرات آن را تهدید می‌کند، اظهار داشت: اکنون قیمت نفت به دو سوم کاهش یافته و اگر روند کاهش قیمت‌ها به این ترتیب پیش برود سرمایه‌گذاری کاهش یافته و نمی‌توانیم یک منبع کافی برای صادرات داشته باشیم و حتی بازار بین‌المللی را تامین کنیم.

وی از کشورهای عضو جی ای سی اف خواست که برای معضل کاهش قیمت‌ها راه حلی بیابد .

وزیر نفت و گاز عمان در پایان گفت: من برای اعضای جی سی اف آرزوی صلح و بهروزی و موفقیت بیشتر را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز