خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان

حمایت از سرمایه‌گذاران کانون توجه مدیران دولت است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در کانون توجه مدیران دولت قرار دارد، گفت: اکنون فضای همدلی و همگرایی حاکم در استان بستر توسعه را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، رضا علیزاده در حاشیه بازدید از طولانی‌ترین سورتمه ریلی شمال کشور با بیان اینکه سرمایه‌گذار این طرح گردشگری جهت اجرای چند پروژه دیگر از جمله زیپ لاین، بانجی جامپینگ، قطار پارک تفریحی و... پیش خرید تجهیزات را از خارج از کشور به انجام رسانده، از نشر اکاذیب و شایعه‌پردازی برخی رسانه‌ها مبنی بر جمع آوری دهکده گردشگری حیران آستارا به دلیل عدم حمایت مسئولان از سرمایه‌گذار ابراز تاسف کرد.

این مسئول حمایت از سرمایه‌گذاران را کانون توجه مدیران دولت تدبیر و امید دانست و به تاکید و توجه نماینده عالی دولت در گیلان برای رونق صنعت گردشگری و ارج نهادن به مقام سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اشاره کرد.

علیزاده، شهرستان مرزی آستارا را منطقه‌ای مناسب برای اجرای طرح‌های گردشگری خواند و افزود: توسعه صنعت گردشگری و جذب توریست در آستارا موجب افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی به گیلان و در نتیجه تحول اقتصادی، کسب درآمد بومیان منطقه و نیز افزایش اشتغالزایی را به دنبال دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جلسات متعددی به ریاست استاندار جهت رفع مشکلات سرمایه‌گذاران برگزار شده و با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شاهد توسعه طرح‌های گردشگری خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان تصریح کرد: در حال حاضر فضای همدلی و همگرایی حاکم در استان بستر توسعه را فراهم کرده و پرهیز از حاشیه پردازی‌ها از سوی مدیران استانی موجب شده تا اهداف دولت تدبیر و امید محقق شود.

کد خبر : ۳۲۴۵۹۳