خبرگزاری کار ایران

سومین اجلاس کشورهای صادرکننده‌گاز؛

عادلی: دنبال تامین اساسنامه‌سازمان و تامین منافع کشورهای عضو هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۵۴۵

دبیرکل مجمع صادرکنندگان گاز گفت: اعضای صادرکنندگان گاز به هماهنگی و تبادل‌نظر برای مصاف با چالش‌های پیش‌روی محیط‌‌ ‌زیست پرداخته و اهداف خود را در زمینه افزایش کارایی دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدحسین عادلی در سومین اجلاس سران صادرکنندگان گاز گفت: بنده به عنوان دبیرکل خوشحالم مقدم شما را گرامی بدارم و از حضور شما در سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز خوشحالم و امیدوارم به تمامی اهداف تعیین‌شده نائل شویم تا GECFدر روند تولید گاز از نهایت تلاش خود بهره بگیرد.

دبیر کل مجمع صادرکنندگان گاز افزود: در حال حاضر انرژی با چالش مواجه شده و گاز نیز دچار تغییر وتحولات است اما علیرغم تغییرات یک نکته محرز است و آن اینکه دنیا به منابع قابل‌اتکای سوخت دوست‌دار محیط‌ زیست نیاز دارد در همین چارچوب ما شاهد افزایش نقش گاز هستیم.

عادلی تصریح کرد: اعضای صادرکنندگان گاز به هماهنگی و تبادل‌نظر برای مصاف با چالش‌های پیش‌روی محیط‌‌ ‌زیست پرداخته و اهداف خود را در زمینه افزایش کارایی دنبال می‌کنند. ما دنبال تامین اساسنامه سازمان و تامین منافع کشورهای عضو هستیم.

دبیرکل مجمع صادرکنندگان گاز در پایان ضمن خوش‌آمد گویی به کشور آذربایجان به عنوان عضو جدید مجمع از میزبانی و سخاوت جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز