خبرگزاری کار ایران

آذری در گفت‌وگو با ایلنا:

حتما از حرف‌های باقریان سوء برداشت شده/بعید است او در مورد ذوب‌آهن بی انصافی کند

باقریان، مدیر عامل سپاهان در مصاحبه‌ای اعلام کرده که همه مردم اصفهان دوست دارند سپاهان دربی اصفهان را ببرد!

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: احساس می‌کنم از صحبت های باقریان سوء برداشت شده است.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد صحبت های باقریان باید بگویم که مردم اصفهان به هر 2 تیم سپاهان و ذوب آهن علاقه دارند و شاید از صحبت های باقریان سوءبرداشت شده است. شاید منظور باقریان هواداران سپاهان بوده که طبیعی هم هست چون هواداران ما هم دوست دارند که ذوب آهن دربی اصفهان را ببرد. بعید است او در مورد ذوب‌آهن بی انصافی کند.

وی افزود: باقریان از مدیران باتجربه است و بعید می دانم چنین مصاحبه ای کرده باشد چون مردم اصفهان دلبستگی های دیگری هم غیر از سپاهان دارند. همان طور که دیدید در جام حذفی در ورزشگاه تختی مقابل نفت تهران 8 هزار نفر از ذوب آهن حمایت کردند پس همین الان 8 هزار نفر منتظرند که ذوب آهن قهرمان جام حذفی شود.

وی ادامه داد: ما با سپاهان در سالهای قبل هم در جام حذفی بازی کرده ایم. الان هر 2 تیم شرایط یکسانی دارند و امیدوارم یک بازی جذاب و دیدنی را ببینیم و آن تیمی که شایسته است پیروز شود و آن تیم ذوب آهن باشد.

آذری در پایان گفت: قاعدتا دربی اصفهان مثل دربی تهران است. ممکن است در ابعاد هواداران به لحاظ کمی کمتر از دربی تهران باشد اما به لحاظ کیفی و دیدن فوتبال جذاب همسطح و گاهی اوقات ممکن است بالاتر از دربی تهران باشد. این بازی حساسیت ویژه ای در خود اصفهان و بین هواداران دو تیم دارد.

کد خبر : ۳۲۴۵۲۰