خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت برای بهسازی جاده‌های مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاسم سلیمانی در آیین افتتاحیه حوزه علمیه تلورد شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه کمک‌های بسیار خوبی از سوی بنیاد برکت برای بهسازی جاده‌های روستایی استان انجام شده، اظهار داشت: به دلیل کمک‌های بنیاد برکت و وزارت راه و شهرسازی در دو سال گذشته تحولات عظیمی در حوزه راه و جاده‌های استان ایجاد شده است.

وی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان ساخته و جاده‌های فرعی و اصلی استان نیز بهسازی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ساخت پروژه‌های متعدد با مشارکت بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت و تکمیل حوزه علیمه تلورد توسط بنیاد برکت از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال ۷۱ در سفر خود به چهارمحال وبختیاری با مردم روستای موگویی نیز دیدار کردند، گفت: با تأکیدات ایشان، تحولات خوبی در عمران و آبادانی این روستا ایجاد شده است.

سلیمانی با اشاره به طرح‌های اقتصادی در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اجرای پروژه‌های اقتصادی استان نیازمند سرمایه‌گذاری و اعتبارات است و اجرای این پروژه‌ها زمینه اشتغال را در استان فراهم می‌کند.

کد خبر : ۳۲۴۵۰۸