خبرگزاری کار ایران

نتایج بازخوانی جشنواره تئاتر طلوع زنجان

هیئت داوران چهارمین دوره جشنوراه تئاتر معلولین منطقه‌ای طلوع به میزبانی بهزیستی استان زنجان نتایج بازخوانی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد محمدی مدیرکل بهزیستی امروز با اعلام این خبر، گفت: هیات بازخوانی پس از مطالعه و بررسی متون متقاضی و تبادل نظر پیرامون کیفیت آثار ارسالی و به فراخور شرایط قید شده فراخوان جشنواره نتایج  بازخوانی را اعلام کرد.

رئیس برگزاری جشنواره تئاتر معلولان  منطقه‌ای طلوع افزود: 69 اثر از آغاز انتشار فراخوان به دبیرخانه رسیده است.

وی استقبال گروه‌های هنری و معلولین رااز برگزاری جشنواره چشمگیر عنوان کرد و گفت: سطح کیفی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره دارای رشد خوبی بوده است.

وی از تایید 48 نمایشنامه توسط هیئت داوران خبر داد و تصریح کرد: نمایش نامه سونیای من به کارگردانی حسن اسدی، ایستگاهی در انتظار گود و به کارگردانی مینا عبادی، رویان به کارگردانی بهنام قاسمی، این قصه نیست حقیقته به کارگردانی غزله کبودوندی، فرشته ها خسته نمیشن به کارگردانی محمدباقر نباتی مقدم از زنجان برگزیده شده‌اند.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولان طلوع خاطر نشان کرد: 12 اثر از استان زنجان برگزیده شده است که نمایشنامه آخرین بند به کارگردانی ساسان قجر، این مزرعه مال کیه علی الوانی، سفر رویایی کوتوله‌ها علی عباسی، دینامیت میلاد اسکندری و علی عسگری، ری‌را داود نجفی، اول کی؟ اعظم سلیمانی زنجانی و شهردار از حسین نجفی از دیگر منتخبین مرحله بازخوانی  استان زنجان هستند.

وی نمایشنامه بیایین با هم بخندیم و عشق زری به کارگردانی ابراهیم حصاری و بازی بدون کلام شورش تیاک از استان آذربایجان غربی را از آثار تایید شده معرفی نمود.

مریخ سرخ زمین آبی، طالع، غمباد و دشمن مردم به کارگردانی وحید صدوقیان ، جزیره انسانها به کارگردانی آذر متفکر، وقتی در باز ماند سمان مدحی، هانجو و دو جلاد از عبدالله عاج پروین و کوتی و موتی و آریا داکاپو از پرستو قنبری آثار تایید شده از استان قزوین می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ، در پایان با اشاره به تایید 20 اثر از استان آذربایجان شرقی گفت: تراژدی تردید وشهروند نمونه اثر علی مجیدپور، زیر زمین و شیطان در تابستان و پریا به کارگردانی نازیلا ایران زاد بنام و پدرانه، خانه فراموشان، پیک نیک در میدان جنگ، روز عزیز مرده و برای هم به کارگردانی مهدی باغبان نوین از آثار منتخب این استان است.

کد خبر : ۳۲۴۴۹۶