خبرگزاری کار ایران

نعیمی‌رز در گفت‌و‌گو با ایلنا:

لغو عضویت نقوی حسینی از رهروان ولایت به او ابلاغ می‌شود

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت لغو عضویت آقای نقوی‌حسینی را در این فراکسیون امضا کرده و این مسئله به وی ابلاغ خواهد شد.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اشاره به آخرین وضعیت عضویت سیدحسین نقوی‌حسینی در فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: هیات رئیسه در این خصوص تصمیم‌گیری کرده و آقای نقوی حسینی را به دلیل عدم همراهی از عضویت در فراکسیون رهروان ولایت کنار گذاشته‌اند.

وی در واکنش به اظهار نظر روز گذشته نقوی‌ حسینی مبنی بر دعوت شدن از سوی فراکسیون رهروان ولایت برای شرکت در جلسات، گفت: دعوت از اعضای فراکسیون براساس لیست موجود در سیستم و سایت انجام می‌شود و احتمالاً به این دلیل از آقای نقوی‌حسینی هم دعوت به عمل آمده، با این وجود ایشان از فراکسیون رهروان کنار گذاشته شده‌اند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: اگر آقای نقوی‌حسینی بخواهند با فراکسیون همراهی و همگامی کنند و در مواضع خاصی که فراکسیون اتخاذ می‌کند و بر آن تاکید دارد، هماهنگ با دیگر اعضا عمل کند٬ با ایشان مشکلی نداریم.

وی در واکنش به اظهار نظر دیگر نماینده مردم ورامین مبنی بر استقبال از لغو عضویت در فراکسیون رهروان ولایت گفت: آقای نقوی‌حسینی لغو عضویت شده‌اند و نیاز به استقبال از این موضوع نیست.

نعیمی‌رز در واکنش به ادعای دیگر نقوی‌حسینی مبنی بر عدم ابلاغ رسمی نظر هیات رئیسه فراکسیون رهروان و اینکه این موضوع صرفاً در گفت‌وگوهای افراد با رسانه‌ها مطرح شده اعلام کرد: هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت لغو عضویت آقای نقوی‌حسینی را در این فراکسیون امضا کرده و اگر نیاز باشد این مسئله به وی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: آقای نقوی‌حسینی انسان فکور و با شعوری است و ما به او نیاز هم داریم، بنابراین اگر تمایل داشته باشد می‌تواند پیش از ابلاغ فراکسیون همراهی‌اش را اعلام کند و در آن صورت طبیعتاً ما هیچ مشکلی با بازگشت وی نداریم و حتی از بازگشت آقای نقوی‌حسینی استقبال هم می‌کنیم.

کد خبر : ۳۲۴۴۷۱