خبرگزاری کار ایران

بیان ما تسویه حساب شخصی نباشد

بختیاری زاده: نوع گفتار مایلی‌کهن باید همراه با احترام باشد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۴۵۷

من برای مایلی‌کهن احترام قائل هستم اما امیدوارم نوع گفتارمان همراه با احترام باشد و انتقادی هم اگر هست انتقاد سازنده باشد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سعی می کنم به جای مسائل حاشیه ای در مورد موارد فنی صحبت کنم.

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد بحث مرخصی کی روش باید بگویم بیشتر در مورد مسائل فنی حرف می زنم تا مسائل حاشیه ای و امیدوارم تیم ملی مشکل حاشیه ای نداشته باشد چون در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی بازیهای بسیار سختی خواهیم داشت.

وی افزود: این روزها می شنویم که شرایط خوبی بین کادر فنی تیم ملی و بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال وجود ندارد و امیدوارم این مسائل در حد شایعه باشد چون همسو بودن آنها روی مسائل فنی هم تاثیر می گذارد. در مورد مرخصی کی روش هم صد در صد فدراسیون فوتبال و شخص کفاشیان صلاح دانسته اند که به او مرخصی بدهند. کی روش هم آنقدر باتجربه هست که تفکراتش حرفه ای باشد.

بختیاری زاده گفت: ما باید به موقع انتقاد کنیم و جایی هم که کار مثبتی انجام می شود را بگوییم. الان متاسفانه به هر اتفاقی که پیرامون کی روش هست انتقاد می کنیم که این کار زیاد قشنگ نیست. ما باید به نکات ضروری بپردازیم اما الان به هر رفتار تیم ملی و هر کاری که کی روش می کند می پردازند و انتقاد می‌کنند که این رفتارها باعث می شود تمرکز کی روش و تیم ملی به هم بریزد. دوستان حتی به مسائل خصوصی کی‌روش هم وارد می شوند که زاییده تفکرات غیر حرفه ای در فوتبال روز دنیا است چون خیلی نکات ضروری‌تری هست که به آن بپردازیم.

بختیاری زاده در پایان و در مورد انتقادات تند مایلی کهن علیه کی روش گفت: به نظرم انتخاب این نوع بیان برای مطرح کردن انتقادهای مان اصلا قشنگ نیست. تمام انرژی و زحمات و برنامه ریزی فوتبال ما برای داشتن یک تیم ملی پرقدرت در مسابقات بین المللی است. این نوع گفتار هیچ کمکی به فوتبال ما نمی کند و حتما در آینده ضرر می کنیم. همراه و همسو بودن به تیم ملی کمک می کند. من برای مایلی کهن احترام قائل هستم اما امیدوارم نوع گفتارمان همراه بااحترام باشد و انتقادی هم اگر هست انتقاد سازنده باشد و نوع بیان مان همراه با تسویه حساب شخصی نباشد بلکه همراه با تفکرات فنی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز