خبرگزاری کار ایران

استیماچ هدفمند به ایران آمده؛

باقریان: قهرمانی جام حذفی را می‌خواهیم/ تغییرات به نفع سپاهان شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۴۴۴

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قهرمانی در جام حذفی یکی از اهداف امسال ماست و برای این اتفاق باید از سد تیم قدرتمند ذوب آهن بگذریم.

به گزارش ایلنا، اصغر باقریان در گفت و گو با سایت باشگاه سپاهان درباره رویارویی با ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: امیدوارم یک دیدار تماشاگرپسند و زیبا را شاهد باشیم و مردم از آن لذت ببرند. البته قطعا دوست دارم سپاهان برنده این دیدار باشد. چون قهرمانی در جام حذفی نیز یکی از اهداف امسال ماست و برای این اتفاق باید از سد تیم ذوب آهن بگذریم که همه می‌دانیم این روزها در اوج آمادگی قرار دارد.

وی اضافه کرد: با بردی که مقابل نفت در لیگ برتر بدست آوردیم در شرایط روحی- روانی ایده آلی قرار داریم و با قدرت به مصاف ذوب آهن‌خواهیم رفت و امیدواریم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی از سد محکم ذوب‌آهن و تیم خوش نقش یحیی گل‌محمدی عبور کنیم.

باقریان درباره اینکه در مجموع کنار رفتن فرکی و روی کار آمدن استیماچ را مثبت می‌بیند، افزود: من درباره شخص صحبت نمی‌کنم اما همان طور که گفتم کادر فنی جدید به خوبی توانسته تفکرات خود را در تیم جا بیندازد تا با بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی هماهنگ شود. در مجموع این تغییرات به نفع سپاهان تمام شد و خوشحالیم که گزینه خوبی را برای سرمربیگری این تیم بزرگ انتخاب کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به شناخت استیماچ از فوتبال ایران تصریح کرد: مشخص شد که استیماچ با برنامه و هدف وارد فوتبال ایران شده است. چون قبل از حضورش در کشورمان مطالعات کافی را انجام داده و شرایط بسیاری از تیم‌ها را می داند. این اتفاق برای مربی که یک هفته است وارد ایران شده بسیار جالب توجه است. شاید اگر مربی خارجی دیگری برای سپاهان انتخاب می‌شد باید چند ماه وقت می گذاشت تا با جو فوتبال کشورمان آشنا شود اما استیماچ با آگاهی کامل پای به سپاهان گذاشته است.

وی درباره نقش نویدکیا درسپاهان گفت: من بارها گفته ام محرم از سرمایه‌های باشگاه سپاهان است و باید مدیریت باشگاه تصمیم بگیرد که در چه جایگاهی از او استفاده کند. یکی از اهداف ما از آوردن مربی جدید پرورش بازیکنانی مثل نویدکیا برای مربیگری در آینده است. البته یک برنامه بلندمدت است که ما با استیماچ نیز آن را درمیان گذاشتیم اما در کوتاه مدت نیز اگر احساس نیازی از سوی کادر فنی شود قطعا می توانند از محرم نویدکیا مشورت های لازم را بگیرند.

وی در پاسخ به این سئوال که خوروش با وجود استعفا در سپاهان ماندنی شده، عنوان کرد: ما هنوز برای بررسی استعفای خوروش در هیات مدیره تشکیل جلسه ندادیم اما فکر می‌کنم او نیز به ادامه کارش علاقه دارد و هم اکنون باتمام قدرت کارش را انجام می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز