خبرگزاری کار ایران

کفاشیان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا:

من جزو شاگرد اول‌ها هستم/از نامزد شدن اسلامیان در انتخابات استقبال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۳۸۷

من با قدرت در انتخابات شرکت می‌کنم و اگر اعضای مجمع به من رای اعتماد بدهند همچنان در خدمت فوتبال خواهم بود.

علی کفاشیان که روزهای خبرسازی را پشت سر می‌گذارد به خودش نمره قبولی می‌دهد و می‌گوید: 20 که نه اما به خودم نمره قبولی می‌دهم.

رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه دیگران باید درباره عملکرد او قضاوت کنند، گفت: بنده در 8 سال گذشته تمام تلاشم را برای توسعه فوتبال ایران انجام دادم و به نظر خودم با توجه به امکانات و ابزارهایی که داشتم و منابعی که در اختیارمان قرار گرفت، نسبت به گذشته بازدهی خوبی داشتیم هر چند دیگران باید در این باره نظر بدهند. 

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که آیا به عملکردتان نمره 20 می‌دهید، گفت: بیست که نه اما به خودم نمره قبولی می‌دهم و فکر می‌کنم در بین فدراسیون‌ها جزو شاگرد اول‌ها باشم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخابات اسفند ماه فدراسیون فوتبال نیز اینگونه اظهارنظر کرد: من با قدرت در انتخابات شرکت می‌کنم و اگر اعضای مجمع به من رای اعتماد بدهند همچنان در خدمت فوتبال خواهم بود. این روزها نام‌های مختلفی مطرح می شود. بعضی دوستان هم خودشان اعلام آمادگی کرده‌اند که وارد صحنه رقابت می شوند. باید بگویم من هنوز رقیبی ندارم. البته باید ثبت نام از نامزدها آغاز شود و آن وقت ببینم چه کسانی وارد صحنه انتخابات می‌شوند. زمانش که برسد درباره رقیبانم اظهار نظر می‌کنم.

کفاشیان درباره اینکه برخی از شانس بالای محمود اسلامیان برای ریاست فدراسیون فوتبال خبر می‌دهند، گفت: بنده با اسلامیان رفیقم تا رقیب. من خودم خواستم تا ایشان به فدراسیون بیاید تا به عنوان نایب رئیس اول از کمک ها و نفوذ او برای پیشبرد کارها استفاده کنیم. البته اگر ایشان نامزد ریاست شود بنده استقبال می‌کنم و در نهایت این رای مجمع است که رئیس آینده فدراسیون را انتخاب خواهد کرد.

من جزو شاگرد اول‌ها هستم/از نامزد شدن اسلامیان در انتخابات استقبال می‌کنم

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: شخصا از حضور همه افراد  و گرم شدن تنور انتخابات استقبال می‌کنم ولی فکر نمی‌کنم رقیب جدی داشته باشم. با این وجود باید ببینیم مجمع به چه کسی رای اعتماد می‌دهد و چه کسی می‌تواند اکثریت آراء مجمع را به دست آورد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حرف و حدیث‌ها درباره مرخصی کی‌روش و احتمال کناره‌گیری این مربی نیز به ایلنا گفت: کی‌روش یک ماه و نیم به مرخصی رفته ولی نظارتش را بر بازیکنان لیگ از طریق دستیارانش خواهد داشت. البته یک سری مسائل مثل معالجه بیماری و بازدید از کمپ های مورد نظر جزو مرخصی اش محسوب نمی شود. به هر حال ما باید تفاهم کنیم و بدانیم که کی روش همیشه کارش را به خوبی انجام می دهد.

کفاشیان ادامه داد: به هر حال کی‌روش انتظاراتی از ما دارد که باید آنها را برآورده کنیم. این انتظارات برای خود کی‌روش نیست بلکه همه درخواست هایش برای بهبود شرایط تیم ملی است. او می‌خواهد تا از نظر امکانات تمرینی ، چمن با کیفیت ، تجهیزات و ... شرایط بهتری برای تیم ملی فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از نظر پاداش و شیوه‌های انگیزشی هم کی‌روش انتظارات منطقی دارد و ما هم قول دادیم در حد توان‌مان این خواسته ها را برآورده کنیم هرچند دست‌مان بسته است. با همه اینها کی روش از ما قول گرفت تا کمبودها را جبران کنیم. ما هم قول گرفتیم که کی‌روش کارش را محکم در تیم ملی ادامه بدهد.

وی درباره اینکه آیا با فراهم شدن این انتظارات می‌توان امیدوار بود تا تیم ملی برای دومین بار با کی‌روش به جام جهانی صعود کند، گفت: واقعیت این است که سرمایه گذاری ما در فوتبال یک بیستم حریفان‌مان نظیر استرالیا و کره و ژاپن هم نیست ولی ما به لحاظ نیروی انسانی کیفیت خوبی داریم. من فکر می‌کنم اگر امکاناتی که کی‌روش خواسته فراهم شود و بتوانیم وفاق خوبی در فوتبال کشور برای حمایت از تیم ملی ایجاد کنیم ما باید حتما جزو 4 سهمیه آسیا در جام جهانی باشیم.

او ادامه داد: در این زمینه از دولت انتظار داریم به فوتبال کمک کند چون این رشته مورد توجه تمام جامعه است و همه از تیم ملی انتظار صعود به جام جهانی را دارند و در آنجا هم به مرحله بعد راه یابد.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که آیا مرخصی‌های کی‌روش با حقوق است یا بدون حقوق؟ گفت: در قراردادی که با سرمربیان بسته می‌شود، بحث کمیت نیست بلکه بحث کیفیت مطرح است. ما از کی‌روش نتیجه می‌خواهیم که او نتیجه خوبی گرفته و بقیه مسائل و اینکه او با چه شرایطی کار می‌کند چندان اهمیت ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره دلخوری محمد خاکپور از انتشار قراردادش در رسانه‌ها گفت: دلخوری خاکپور کاملا به جا است و انتشار قرارداد او کار درستی نبود. لزومی نداشت که قرارداد او به تنهایی منتشر شود. اگر قرار به این کار بود باید قرارداد همه اعضای کادر فنی منتشر می شد.

کفاشیان درباره پیشنهاد ارتقاء جایگاه کمیته فوتسال در چارت مدیریتی فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد شد تا کمیته فوتسال در حد نایب رئیس فدراسیون فعالیت کند ولی گویا طبق اساسنامه نباید  تعداد نایب رئیس‌ها زیاد باشد از همین رو باید این موضوع را در اساسنامه بگنجانیم و پس از تایید مجمع یک نفر از کمیته فوتسال به عضویت هیات رئیسه درآید.

کفاشیان درباره سفر تیم فوتسال بانوان ایران به جام جهانی کوچک و انتظارتش از این تیم گفت: از رئیس جمهور و وزارت امور خارجه که تسهیلات لازم برای سفر تیم بانوان به گواتمالا را فراهم کردند تشکر می کنم. شاید اگر ابتدا می دانستیم که چنین حمایتی وجود دارد ، اصلا بحث اعزام نشدن این تیم را مطرح نمی‌کردیم. تیم بانوان به عنوان قهرمان آسیا در این مسابقات شرکت کرده و این بازی ها فرصت خوبی است تا سطح فنی تیم ما در مقابل حریفان جهانی ارزیابی شود. ما انتظار زیادی از تیم بانوان نداریم و تنها امیدواریم از این بازی‌ها برای تدارک بهتر خود استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز