خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات شهرکهای صنعتی آران وبیدگل

با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان ، فرماندار ، رئیس شورای اسلامی شهر ، شهرداران و مدیران واحدهای صنعتی شهرستان آران و بیدگل مشکلات شهرکهای صنعتی درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان مورد بررسی قرارگرفت.

با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر، شهرداران و مدیران واحدهای صنعتی شهرستان آران و بیدگل مشکلات شهرکهای صنعتی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست به پتانسیل‌های فراوان صنعتی این شهرستان علیرغم واقع شدن در منطقه کویری و بن بست قرارگرفتن این شهرستان اشاره کرد و گفت: به رغم اینکه توسعه صنعتی شهرستان آران و بیدگل درصنایع بالا دستی و پایین دستی نامحدود می‌باشد ولی بعضی مشکلات پیش رو صنعتگران این شهرستان را رنج می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهم‌ترین سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از تولیدکنندگان می‌باشد به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم فضای تولید درگیر مسائل حاشیه‌ای شود.

معینی‌نژاد تقویت فضای کسب و کار را مهم‌ترین هدف دولت عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات پیش روی صنعت شهرستان آران و بیدگل را در راستای تفاهم و همکاری برطرف نماییم.

درادامه دکتر بگی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان از اعلام آمادگی این شرکت برای رفع مشکلات شرکتهای صنعتی این شهرستان خبرداد.

مشکلات نقدینگی، زیرساختهای شهرکهای صنعتی، رکود بازار فرش، عدم رفع مشکل اسناد بعضی از واحدهای صنعتی درشهرکهای صنعتی و تسریع و رفع موانع اتمام پروژ‌های شهرکهای صنعتی ابوزیدآباد، سفیدشهر و یزدل از مهم‌ترین مشکلاتی بود که صنعتگران و مدیران شهرکهای صنعتی این شهرستان در این نشست سه ساعته خواستار رفع آن شدند

شایان ذکراست دکتر بگی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در پایان این نشست به اتفاق فرماندار آران و بیدگل از شهرکهای صنعتی این شهرستان بازدید کردند و درجریان مشکلات پیش رو ی این شهرک‌ها قرار گرفتند.

کد خبر : ۳۲۴۳۵۳