خبرگزاری کار ایران

کربکندی در گفت‌وگو با ایلنا:

برایم فرقی نمی‌کند که کدام یک برنده شوند/جنگ اصلی بین مدافعان سپاهان و مهاجمان ذوب‌آهن است

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۳۴۶

پیشکسوت فوتبال کشور با بیان اینکه دربی اصفهان قابل پیش بینی نیست، تاکید کرد: این بدشانسی بزرگی است که باید یکی از دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن با جام حذفی خداحافظی کند.

تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا سه شنبه به مصاف هم می روند و دربی بزرگ شهر اصفهان را برگزار خواهند کرد. اصفهان که قهرمانی فصل گذشته جام حذفی را در اختیار دارد، امسال هم یک نماینده در فینال این رقابت ها خواهد داشت. 

رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان که سابقه مربیگری در هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن را در سابقه مربیگری خود دارد، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره دربی شهر اصفهان گفت: هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن در چند دوره سابقه قهرمانی در جام حذفی را داشتند و جزو تیم های معتبر این جام به شمار می روند و این بدشانسی بزرگی است که باید یکی از این دو تیم باید از این رقابت ها کنار بروند هر چند باعث خرسندی است که بازهم اصفهان یک نماینده در فینال جام حذفی خواهد داشت.

کربکندی در تحلیل فنی خود از وضعیت دو تیم یادآور شد: به لحاظ فنی تیم ذوب آهن شرایط با ثبات تری نسبت به سپاهان داشته و گل محمدی تلفیقی خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه را کنار هم قرار داده و به خوبی از آنها بازی می گیرد و می تواند نبض بازی را تغییر دهد.

دروازه بان پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره شرایط فنی تیم سپاهان گفت: سپاهان هرچند افتخارات بیشتری نسبت به ذوب آهن داشته و همه ساله با هزینه های سنگین تیمش را برای قهرمانی آماده می کند، اما امسال به دلیل تغییر مربی نظم و انظباط همیشگی اش را ندارد و پس از یک مسابقه که از محرم نویدکیا به عنوان مربی-بازیکن استفاده کرد، استیماچ کروات  را به خدمت گرفت که در دیدار با نفت کیفیت بالایی را از این تیم شاهد نبودیم و این مربی نشان داد که برای شناختن ویژگی بازیکنانش نیاز به زمان بیشتری دارد و در دیدار با ذوب آهن نقش دستیاران ایرانی او بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه نتیجه دربی اصفهان به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، اظهار داشت: جنگ اصلی در این دیدار بین مدافعین سپاهان و مهاجمان ذوب آهن است؛ جایی که سپاهانی ها روی بازی زمینی قدری شکننده نشان داده اند.

کربکندی در پاسخ به این سئوال که علاقمند است کدام تیم فینالیست جام حذفی شود، گفت: برای من که در هر دو تیم مربیگری کرده ام تفاوتی ندارد و هر تیمی که از فرصت ها بهتر استفاده کند، برنده نهایی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز