خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا ترقی:

نفوذ جریان انحرافی در دولت نقطه ضعف اصولگرایان است

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۷۹

کسانی که شعار «انتخابات آزاد» را می‌دهند به دنبال تحمیل نامزدهای غیر واجد شرایط قانونی خود بر نظام و کشور هستند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی از نفوذ جریان انحرافی در دولت و نفوذ مفسدین اقتصادی در بخش‌های اقتصادی و بی‌ثباتی در قانونگذاری و قانون‌گریزی و عدم بهره‌گیری از ظرفیت کامل اصولگرایان و کم‌کاری در عملی کردن شعارهای سال رهبری و دامن زدن به اختلافات جزئی به عنوان نقاط ضعف عملکردی اصولگرایان نام برد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ترقی رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در همایش روحانیون دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن تبیین شاخصه‌های اصولگرائی بر اساس هدایت‌های مقام معظم رهبری که پس از دوره اصلاحات منشور حرکت همه دستگاه‌های کشور و سیاسیون متعهد به نظام و رهبری شده است، افزود: این شاخصه‌ها که‌‌ همان منشور اصولگرائی است تاوقتی در رفتار و کردار و مواضع مجریان و قانونگذاران و دیگر کارگزاران نظام جمهوری اسلامی متجلی باشد مورد تایید مردم و رهبری است و هر‌گاه از این منشور و شاخصه‌ها فاصله بگیرند و یا بخشی از آنرا نادیده بگیرند از میزان تایید آن‌ها کاسته می‌شود.

این کار‌شناس مسائل سیاسی در تشریح عملکرد اصولگرائی در کشور که محصول اقدامات رهبری و همه قوای سه‌گانه و نیروهای اصولگرا در کشور است به سکولارزدائی از سپهر سیاست، رشد مردم سالاری دینی، و تعمیق بصیرت در مردم، تقویت حوزه دین، مقابله با فتنه و انقلاب مخملی، ایجاد پدافند غیر عامل در مقابله با دشمنان در عرصه فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اصولگرایان در سیاست خارجی ضمن اعتزاز به اسلام و معنویت در محافل بین المللی در دیپلماسی هسته‌ای نیز توفیقات زیادی کسب کرده‌اند.

ترقی ادامه داد: از نفوذ آمریکا در منطقه کاسته‌اند و به مدیریت جنبش عدم تعهد دست یافته و به جایگاه و موقعیت اسرائیل در منطقه ضربه کاری زده و بیداری اسلامی را تقویت و تعمیق داده و زمینه پیروزی مقاومت علیه اسرائیل را فراهم کرده‌اند وکشور را به قدرتی تاثیر گذار در جهان تبدیل کردند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه افزود: پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی در دوران حاکمیت اصولگرایان را چشمگیر و حیرت‌کننده دانست و با ارائه آمارهائی در عرصه‌های عمرانی و توسعه راه‌ها و حمل و نقل و ساخت مسکن و رشد صادرات غیر نفتی و خودکفائی در زمینه‌های متعدد علی رغم اعمال تحریم‌های سخت دشمن علیه انقلاب اسلامی بر ظرفیت عظیم ملت ایران برای مقابله با فشارهای دشمن تاکید کرد.

وی در کنار نقاط مثبت عملکرد اصولگرایان از نفوذ جریان انحرافی در دولت و نفوذ مفسدین اقتصادی در بخش‌های اقتصادی و بی‌ثباتی در قانونگذاری و قانون‌گریزی و عدم بهره‌گیری از ظرفیت کامل اصولگرایان و کم‌کاری در عملی کردن شعارهای سال رهبری و دامن زدن به اختلافات جزئی به عنوان نقاط ضعف عملکردی اصولگرایان نام برد و با توجه به چالش‌های فراروی نظام در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی از قبیل تحریم اقتصادی و بیکاری و تورم و مشکلات در سبک زندگی مردم و توطئه‌های دشمن در به سازش کشاندن نظام آرایش سیاسی انتخاباتی سال ۹۲ در کشور را تشریح کرد.

ترقی یادآورشد: سه قطب اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت رقیب اصلی در انتخابات آینده هستند که اصلاح‌طلبان از هر طیفشان مورد حمایت غرب هستند و دشمن تلاش خواهند کرد با دامن زدن به مشکلات اقتصادی و بزرگنمایی کمبود‌ها و گرانی‌ها بعضی از صنوف را تحریک به اغتشاش کرده و تمام موفقیت‌های اصولگرایان را تحت تاثیر مشکلات اقتصادی در افکار عمومی محو کند و کارآمدی اصولگرایان را زیر سوال ببرد.

رئیس مرکز امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با تشریح مطالبات مقام معظم رهبری از انتخابات سال ۹۲ مبنی بر مشارکت حداکثری و حفظ ثبات و امنیت و آبروی کشور توسط رقبای انتخاباتی گفتمان‌های موجود در انتخابات را تبیین و گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان سازش تداوم بخش گفتمان اصولگرائی دانست و تاکید کرد: دشمنان و دوستان انقلاب به انتخابات آینده کشور مثل همه انتخابات‌ها چشم دوخته‌اند.

وی گفت: هدف اصلی دشمن این است که با تاثیرگذاری بر انتخابات، بین منتخبین مردم و نظام و رهبری فاصله ایجاد کند تا شاید بتواند به دوگانگی قدرت دچارمان کند.

ترقی داشتن برنامه و تیم کاری را لازمه موفقیت نامزدهای اصولگرا در انتخابات دانست و افزود: کسانی که شعار «انتخابات آزاد» را می‌دهند به دنبال تحمیل نامزدهای غیر واجد شرایط قانونی خود بر نظام و کشور هستند؛ زیرا انتخابات آزاد یعنی در چارچوب قانون نه بر اساس خواست گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و معارض.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز