خبرگزاری کار ایران

فرماندارآران و بیدگل

بسیج مایه سربلندی انقلاب اسلامی شده است

فرماندار آران و بیدگل گفت: بسیج با توانمندی‌های عظیم و مقتدری که به نمایش گذاشته مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل «ابوالفضل معینی‌نژاد» ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و یاد وخاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و سال‌های جنگ تحمیلی به ویژه شهدای بسیج، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی رحمه‌الله، را از جمله اساسی‌ترین عوامل در راه خنثی سازی توطئه‌ها در جریان انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: بر این اساس، امام امت در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان را صادر فرمود.

معینی‌نژاد تصریح کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق ولایت است.

وی بسیجی را رهرو همیشگی پیر جماران و مطیع امر ولایی رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: مهم‌ترین و اصلیترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش‌ها و باورهای مذهبی ملی است.

وی با بیان اینکه بسیج در دوران جنگ و سازندگی توانست نقش مؤثر و ارزنده‌ای داشته باشد ادامه داد: اگر بسیجیان هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند، برای این بود که ارزش‌های سازنده‌ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت شود.

معینی‌نژاد خاطرنشان کرد: بسیج با دفاع از میهن و دیار خود نشان داد میهن دوست است و بسیجی ارزش‌ها، حاصل رشادت‌های همرزمانش می‌داند و برای پاسداری از آنها آماده است.

فرماندار آران و بیدگل سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بینانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ۲۰میلیونی) در ۴ آذر ماه ۱۳۵۸ و آغاز هفته پر افتخار بسیج را به تمامی بسیجیان ایران اسلامی و بسیجیان پر افتخار دارالشهدای آران و بیدگل تبریک و تهنیت عرض کرده و با تاکید بر بهره گیری بیشتر بسیجیان با ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی را مسالت کرد.

شایان ذکر است از ۲۹ آبان الی پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان روز بسیج نامگذاری شده است.

کد خبر : ۳۲۳۴۴۶