خبرگزاری کار ایران

دانشگاه گیلان درباره نحوه اجرای آیین نامه استخدامی مصوبه صادر كرد

کد خبر : ۳۲۳۴۴

با توجه به بخشنامه های مذکور و همچنین محدودیت منابع درآمدی دانشگاه بخش هایی از آیین نامه ها که موجب تحمیل بار مالی اضافه نیست اجرا و آن دسته از موادی که بار مالی اضافه دارد در سال جاری اجرا نشود.

ایلنا- رشت:در جلسه اخیر هیأت رئیسه دانشگاه گیلان مصوب شد که بخشهایی از آیین نامه جدید استخدامی هیأت علمی و غیر هیأت علمی که مستلزم بار مالی جدید است اجرا نشود و سایر موارد مطابق آیین نامه عمل شود.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از سایت دانشگاه گیلان به منظور یکسان سازی، وحدت رویه بین دانشگاه ها و همسان سازی آیین نامه های استخدامی دانشگاهی با قوانین و مقررات مربوطه، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری آیین نامه جدید استخدامی اعضای هیأت علمی و آیین نامه استخدامی غیر هیأت علمی تهیه، تدوین و برای تصویب در هیأت امنا به دانشگاه ها ابلاغ شد.

این آیین نامه ها در نشست فوق العاده هیأت امنای دانشگاه گیلان در شهریورماه سال جاری به تصویب رسیده و ابلاغ و از آن جا که اجرای برخی بندهای این آیین نامه مستلزم تخصیص اعتبارات و منابع مالی اضافه تر از بودجه پیش بینی شده دانشگاه ها است، لذا اجرای تمام بخش های آیین نامه منوط به تأمین هزینه های جدید در سال 91 از محل درآمد دانشگاه و پیش بینی در بودجه سنواتی سال آینده شده است.

در همین رابطه بخشنامه معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، نامه معاون محترم اداری و مالی وزارت علوم و ابلاغیه معاون وزیر و رئیس مرکز هیأت های امنا و هیأت های ممیزه مبنی بر عدم اجرای موادی از آیین نامه های استخدامی که بار مالی اضافی بر اعتبارات تخصیصی سال 91 ایجاد می نماید به دانشگاه ابلاغ شد.

طبق این گزارش در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه مقرر شد با توجه به بخشنامه های مذکور و همچنین محدودیت منابع درآمدی دانشگاه بخش هایی از آیین نامه ها که موجب تحمیل بار مالی اضافه نیست اجرا و آن دسته از موادی که بار مالی اضافه دارد در سال جاری اجرا نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز