خبرگزاری کار ایران

در اقدامی قابل‌ تأمل

درهای منطقه آزاد اروند به روی خبرنگاران بسته شد

درحالی‌که خبرنگاران آبادان قصد پوشش اخبار جلسه وزیر کشور را در سازمان منطقه آزاد اروند داشتند، مسئولان این سازمان از ورود آنها جلوگیری کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عبدالرضا رحمانی فضلی«وزیر کشور» به‌منظور بازدید از زیرساخت‌های مرز شلمچه در استان خوزستان، به این استان سفر کرد.

در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند نشست هماهنگی ستاد اربعین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، با حضور وزیر کشور و دیگر مسئولان برگزار شد که این جلسه حاشیه‌هایی را نیز در پی داشت.

خبرنگاران که بر حسب وظیفه‌ی رسانه‌ای خود قصد داشتند این جلسه را پوشش خبری دهند، نتوانستند در جلسه حضور یابند و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند درحالی‌که نشست هماهنگی ستاد اربعین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در این سازمان برگزار شده بود، مانع از ورود خبرنگاران شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که فقط یکی از خبرگزاری‌ها، این جلسه را پوشش خبری داد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند در تماس تلفنی که خبرنگاران خبرگزاری با وی داشتند، اظهار کرد: جلسه در فرمانداری آبادان برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت سفر وزیر کشور به آبادان، خبرنگاران به فرمانداری آبادان مراجعه کردند که روابط عمومی فرمانداری آبادان نیز مانع از ورود خبرنگاران شد و به آنها اعلام کرد: به دلایل مسائل امنیتی نمی‌توانید در جلسه حضور یابید.

خبرنگارانی که جلوی درب فرمانداری آبادان بودند خواستار حضور در سالن بیرونی فرمانداری آبادان شدند و به آنها گفتند قصد مصاحبه با وزیر کشور را در بیرون از سالن مربوط به جلسه دارند که این بار نیز روابط عمومی فرمانداری آبادان با آنها همکاری نکرد.

کد خبر : ۳۲۳۴۳۴