خبرگزاری کار ایران

مشارکت بانک ملی در تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان کمیته امداد

مدیر شعب بانک ملی گیلان گفت: آمادگی داریم با تشکیل کمیته‌ای ویژه برای تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گیلان برنامه‌ریزی و مشارکت کنیم.

به گزارش ایلنا، کریمی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد گیلان، تعامل با کمیته امداد را از افتخارات بانک ملی عنوان کرد و افزود: خدمت رسانی به محرومان آثار و برکات فراوانی را به همراه دارد که همگان باید با همکاری و تعامل برای خدمت رسانی بیشتر، از این آثار و برکات بهره‌مند شوند.

وی به دیگر اقدامات کمیته امداد نیز اشاره و تاکید کرد: دغدغه کمیته امداد برای تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان دغدغهٔ بجایی است که بانک ملی آمادگی دارد تا با تشکیل کمیته‌ای در این خصوص، برای مشارکت در تامین کمک هزینه جهیزیه این نوعروسان برنامه ریزی و مشارکت کند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در ادامه به اعتبارات اختصاص یافته به بانک ملی در خصوص ارائه تسهیلات به مددجویان اشاره کرد و گفت: امسال مبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ ملییون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بانک ملی اختصاص پیدا کرده است که از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تا کنون جذب شده و ۷۵۰ فرصت شغلی نیز برای مددجویان ایجاد شده است و در صدد هستیم تا به محض جذب کامل اعتبارات، افتتاح طرح‌های اشتغال مددجویانی را که با مشارکت بانک ملی ایجاد شده است، همزمان در سراسر استان داشته باشیم.

علیرضا محمدی با قدردانی از تعاملات گذشته بانک ملی با کمیته امداد در جهت رفع آلام نیازمندان، افزود: مشارکت این بانک در تامین کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش نشان دهنده تعاملات گسترده و دوسویه می‌باشد که امیدواریم با مشارکت حداکثری نیکوکاران و دیکر بانک‌ها و سازمان‌ها بتوانیم به موقع این نوعروسان را راهی خانه بخت کنیم.

کد خبر : ۳۲۳۳۷۲