خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

۲ مفقودی، پیامد سیل و آب‌گرفتگی ۲۴ ساعت گذشته/ ۸ استان گرفتار سیل، آب‌گرفتگی، برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۳۵۸

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جزئیات عملیات سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک ۲۴ ساعت گذشته در کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با اعلام گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی در ٢۴ ساعت گذشته، گفت: 4 شهرستان در سه استان خوزستان، کرمانشاه و گیلان از سیل و آب‌گرفتگی متاثر شده و بر این اساس ۱۴ شهر و روستا آسیب دیدند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ١٨٠ تن در سیل و آب‌گرفتگی، افزود: بر این اساس ۶ تن از مصدومان سرپایی درمان شده و ۲ تن نیز در مسجد سلیمان، روستای پرنوشته مفقود شدند که امدادرسانی و عملیات جست‌وجو مفقودین در مسجد سلیمان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه در عملیات امداد و نجات ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ تیم شامل ۴٣ امدادگر و نجاتگر خدمت‌رسانی کردند، تصریح کرد: بر این اساس برای تخلیه آب از هفت واحد مسکونی پنج دستگاه موتورپمپ به کار گرفته شد.

وی همچنین با اشاره به عملیات برف و کولاک در ۴٨ ساعت گذشته در پنج استان آذربایجان‌شرقی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان و لرستان، عنوان کرد: بر این اساس امدادرسانی‌ها به ٢٠٠ تن از متاثران ارائه و ۵ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و عملیات رهاسازی برای ۳۸ دستگاه خودرو انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز