خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت خبرداد:

اعطای تسهیلات به صنایع با کارمزد پایین

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سفر به استان هرمزگان از اعطای تسهیلات به صنایع با کارمزد پایین خبرداد.

 به گزارش ایلنا از روابط عمومی وبین الملل، سید محمدعلی ابریشمی در نشست با صنعتگران  این استان اظهارداشت: به منظور رفع مشکل کمبود نقدینگی ساز و کار جدیدی فراهم شده است که  این موضوع از طریق بانک صنعت و معدن انجام خواهد شد .

 معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: 10000میلیارد ریال تسهیلات مصوب شده است تا در اختیار صنعتگران قراربگیرد که 2000میلیارد ریال آن را دولت و 8000 میلیارد ریال را بانکها تقبل می کنند.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت تصریح کرد: این تسهیلات از منابع ملی بوده و کارمزدی کمتر از کارمزد سایر بانک ها دارد .

این مقام مسئول ابزارامیدواری کرد با پرداخت تسهیلات مشکل تعدادی از واحدهای صنعتی را مرتفع  وآن ها را   به چرخه تولید باز گرداند .

سید ابریشمی : شفاف سازی هدف ماست

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران همچنین در گردهمایی معاونان پشتیبانی و منابع انسانی شرکت شرکهای صنعتی سراسر کشور که در این استان برگزارشد،  شفاف سازی همهی امور را به عنوان یکی از اهداف سازمان نام برد و گفت : باید تمام اقدامات شرکت شهرکها و اطلاعات پروژه ها به طور کامل روی سایت قرار بگیرد و افراد براساس وظایفشان به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

وی از ایجاد سیستم MIS و GIS به عنوان یکی از شاخص های شفاف سازی نام برد و افزود : تاکنون 240 شهرک در GIS هستند وامید است تا پایان سال همه ی شهرکها به این سیستم ملحق شوند تا سرمایه گذار با اطلاعات کافی سرمایه گذاری کند.

  گفتنی است ؛ در پایان معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت از زیر ساخت های شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس و همچنین  دو واحد صنعتی   تولید کننده تابلو برق وتولید کننده روغن نباتی بازدیدکرد.  

کد خبر : ۳۲۳۲۹۶