خبرگزاری کار ایران

لحظاتی پیش؛

وزیر کشور وارد منطقه آزاد اروند شد

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور لحظاتی پیش به منظور بازدید و بررسی فعالیت‌های صورت گرفته ویژه اربعین در شلمچه، وارد فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان واقع در محدوده منطقه آزاد اروند شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان مورد استقبال عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، عزیزالله شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، ولی الله حیاتی معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مدیران استانی و محلی دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

عارف باوی مدیرکل گمرک خرمشهر، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، ناصر حویزاوی مدیرکل حج و زیارت خوزستان، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و شهردار و اعضای شورای شهر آبادان نیز در آیین استقبال از وزیر کشور حضور داشتند.

وزیر کشور به منظور بازدید از زیرساخت های فراهم شده در دو مرز شلمچه و چذابه در استان خوزستان برای تردد زائران رابعین به این استان سفر کرده است.

وزیر کشور روز گذشته نیز به منظور بازدید از زیرساخت های مرز مهران برای میزبانی از زائران اربعین به استان ایلام سفر کرده بود.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور نیز وزیر کشور را همراهی می کند.

کد خبر : ۳۲۳۲۹۳