خبرگزاری کار ایران

مسابقه طناب کشی در روستای ویدوجای كاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۷۱

به مناسبت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هیئت ورزش سنتی و بازیهای بومی و محلی شهرستان کاشان اقدام به برگزاری مسابقات طناب کشی و دارت در روستای ویدوجا از بخش برزک كرد.

ایلنا - كاشان: به مناسبت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هیئت ورزش سنتی و بازیهای بومی و محلی شهرستان کاشان اقدام به برگزاری مسابقات طناب کشی و دارت در روستای ویدوجا از بخش برزک كاشان كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در كاشان مسابقات طناب کشی در دو وزن 350 کیلوگرم و 400 کیلوگرم در دو گروه شش نفره برگزار شد که در وزن 400 کیلوگرم تیم کانون فرهنگی هنری اندیشه مسجد جامع روستای ویدوجا مقام اول و تیم شهدای روستای ویدوجا مقام دوم را از آن خود کرد و در وزن 350 کیلوگرم تیم پایگاه شهید مطهری روستای ویدوجا مقام اول و تیم گلستان ویدوجا مقام دوم را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است: مسابقات دارت در دو رده سنی 10 تا 40 سال و 40 تا 80 سال برگزار شد که در رده 10 تا 40 سال مرتضی حسنی اول و میلاد حیدر دوم و محسن تقی زاده به مقام سوم دست یافت و در رده سنی 40 تا 80 غلامعلی مجیدی، علی محمدی و چراغعلی نصیرزاده به ترتیب به مقام های اول تا سوم را از آن خود كردند.

در پایان لازم بذکر است؛ این مسابقات با حضور  مجیدی دهیار ویدوجا، نصیرزاده مسئول شورای اسلامی روستای ویدوجا و سیدماشاءاله طالبیان دبیر هیات و علی مومنیان مسئول بازیهای بومی و محلی هیات و عباس کاظمی داور طناب کشی كاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز