خبرگزاری کار ایران

هیچ فاصله ای بین شهرداری و شرکت برق همدان نیست

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۱۸

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اجرای چند پروژه غیر همسطح در همدان افزود: تعامل هرچه بیشتر شرکت برق استان می تواند در تسریع این پروژه ها تأثیرگذار باشد.

ایلنا-همدان: رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با حساس توصیف کردن این پروژه ها به ویژه پروژه چهارراه آیت ا...نجفی افزود: اگر قرار است تعامل و همکاری در این طرح صورت گیرد باید در حداقل زمان ممکن باشد.

به گزارش ایلنا؛ فاطمه باغبان بهار شرایط آب و هوایی همدان در این فصل را یادآور شد و اظهار داشت: باید با تعامل با یکدیگر و قبل از به وجود آمدن شرایط بد آب و هوایی پروژه تقاطع آیت الله نجفی به سرانجام برسد.

وی در ادامه داشتن شهری خوب را مشروط به داشتن شهروندانی خوب دانست و گفت: ارائه خدمات مناسب و امکانات مطلوب نیز در گرو داشتن مدیرانی متعهد و با تدبیر است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز از صنعت برق با عنوان پدر همه خدمات در جامعه یاد کرد و افزود: شرکت برق جزء خدمات شهری محسوب شده و هیچ گونه فاصله ای بین شهرداری، شرکت برق و سایر ارگان‌ها نیست.

محسن صادقیان جابجایی تیرهای چراغ برق در سطح شهر و روشنایی معابر اصلی و کوچه ها را از مهمترین مباحث مطرح شده از سوی شهروندان بیان کرد و اظهار داشت: با تعامل مناسب شرکت برق و شهرداری می توان این مشکلات را رفع کرد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه کارهای اجرایی در سطح شهر در حال انجام است، گفت: تسریع در کارها لذت دو چندانی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

محمد سعید بیات ضعف تأسیسات شهری را یادآور شد و افزود: اگر این تأسیسات به صورت مناسبی انجام می شد مطمئناً در حین انجام کار در پروژه ها مشکلی پیش نمی آمد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در بحث راهبردها تعامل روز به روز بیشتر باشد تأثیر آن در مجموعه بیشتر خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر الگو قرار دادن همدان در انجام کارها تصریح کرد: با رعایت قوانین، تعامل و همکاری در اجرای طرح ها همدان را نه تنها در سطح کشور بلکه در دنیا به یک الگو تبدیل کنیم و این دور از دسترس نخواهد بود.

بیات با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از فرصت خدمت به مردم گفت: باید کارهای اجرایی را به فرصتی برای خدمت به مردم تبدیل کنیم و از این فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببریم.

گفتنی است در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، معاون فنی عمرانی شهرداری همدان و معاون خدمات شهری شهرداری همدان به بیان دیدگاه‌ها و مسائل مربوط به پروژه ها پرداختند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز