خبرگزاری کار ایران

محمدرضا صادق:

اعتماد مردم نسبت به رییس جمهور روز به روز بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۳۴۲

مشاور رسانه‌ای رییس جمهور گفت: مردم به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه و مواضع صحیح رییس جمهور، اعتمادشان روز به روز به وی بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صادق در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا در بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: آقای روحانی شخصیت‌ شناخته‌شده‌ای است که مردم علاوه بر اینکه به ایشان اعتماد کرده و همچنان اعتماد دارند، روز به روز به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه ومواضعی که اتخاذ می کنند این اعتماد بیشتر می‌شود.

وی افزود: امیدواریم همه چیز در نهایت به آن مسیری منتهی شود که خیر وصلاح کشور در آن است.

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در واکنش به تحریم نمایشگاه توسط چند خبرگزاری و مطبوعه یادآور شد: به هر حال نمایشگاه امسال هم برگزار شد و تمامی غرفه‌ها بانشاط وقدرت تمام در نمایشگاه حضور یافتند.

وی افزود: اگر انتقادی هم بوده راه‌های مختلفی برای بیان انتقاد وجود دارد با این وجودچند رسانه که احتمالا به دلایلی که برایشان اهمیت داشته در نمایشگاه امسال حضور ندارند و در نظر مردم غایب هستند و باید خودشان به نحوی حضورشان را نزد افکار عمومی نشان بدهند.

صادق در پایان تصریح کرد: نیامدن چند رسانه اتفاقا نشان دهنده تعامل و نوع برخورد این دولت با رسانه‌ها است، فراموش نکنیم که در همین نمایشگاه جای غرفه‌های آنها در نظر گرفته شده و این رسانه‌ها می‌توانند در جای خود قرار بگیرند و خودشان را به مردم  نشان بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز