خبرگزاری کار ایران

گزارش امدادرسانی به متاثران سیل و آبگرفتگی؛

امدادرسانی به ۳۶۰۰ تن و اسکان اضطراری ۱۷۰ نفر/ تخلیه آب از ۲۰۰ واحد مسکونی

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۲۱۱

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از تاریخ ۱۸ آبان تا ساعت ۸ صبح امروز اظهارداشت: امدادگران جمعیت در این مدت به ۳۶۰۰ تن امدادرسانی کرده و ۱۷۰ نفر را نیز اسکان اضطراری دادند.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی در خصوص عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از تاریخ ۱۸ آبان ماه تا ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) گفت: در این مدت ۱۰ استان ایلام، کرمانشاه، لرستان، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کرمان، هرمزگان و یزد در ۵۷ شهرستان و همچنین در جزیره کیش متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

وی افزود: علاوه بر ۵۷ شهرستان مذکور، ۱۳۳ شهر، روستا و منطقه نیز بر اثر این سیل و آبگرفتگی آسیب دیده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز به ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است و ۱۷۰ تن نیز اسکان اضطراری داده شدند؛ علاوه بر آن ۷ تن به مناطق امن انتقال داده شده و ۴ نفر نیز در سیل شهرستان تایباد مفقود شده‌اند.

به گفته وی، به وسیله دستگاه‌های موتورپمپ و لجن کش از ۲۰۰ واحد مسکونی تخلیه آب انجام شد.

درویشی همچنین با بیان اینکه در جریان این سیل و آبگرفتگی به ۲۱ مصدوم امدادرسانی شده است، افزود: ۱۴ نفر درمان سرپایی شده و ۷ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز