خبرگزاری کار ایران

در معاملات امروز؛

شاخص تکان نخورد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۸۱۳

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران حجم و ارزش معاملات کاهش یافت و شاخص بورس نیز درجا زد.

در معاملات روزی که گذشت سهامداران 515 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 69 میلیارد تومان در 30 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران حجم و ارزش معاملات کاهش یافت و شاخص بورس نیز درجا زد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، در معاملات روزی که گذشت سهامداران 515 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 69 میلیارد تومان در 30 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

همچنین شاخص کل در این روز 1.2 واحد افت کرد و بازهم به کانال 62هزار واحدی بازگشت البته این متغیر با ایستادن در عدد 62هزار و 999 واحد کاملا ناپلئونی در مرز 63 هزار واحد ایستاده است.

شاخص قیمت هم امروز بدون تغییر بود. همچنین شاخص بازار اول در حالی 7 واحد بالا رفت که شاخص بازار دوم 48 واحد افت را ثبت کرد. نمادهای فولاد مبارکه، تاپیکو، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی جم و ملی مس با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مانع افت بیشتر این متغیر شدند. این در حالی بود که نمادهای کشتیرانی و بانک پاسارگاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص ثبت کردند.

همچنین در این روز گروه های خودرو، بانک ها و شیمیایی ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

همچنین صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت ها متعلق به نمادهای قند هکمتان، آلومراد، داروپخش ، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، پاکسان، گلتاش و فراورده های نسوز پارس بود.

این در حالی بود که نمادهای شهد، صنایع شیمیایی فارس، پتروشیمی فارابی، رادیاتور ایران، رینگ سازی مشهد، لیزینگ ایرانیان و قند شیرین خراسان با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

در پایان داد و ستدهای امروز تالار بورس اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، قند قزوین، افست، داروسازی دکتر عبیدی، آلومراد و گروه صنعتی ملی با بیشترین تقاضای خرید مواجه شدند.

این در حالی بود که گرانیت بهسرام، سیمان اصفهان، پتروشیمی جم، سازه پویش ، اوراق مشارکت شهرداری شیراز، خوراک دام پارس و گلوکوزان با سنگین ترین عرضه ها مواجه شدند.

همچنین در این روز حق تقدم فولاد مبارکه با معامله 159 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و ایران خودرو با معامله 168 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز