خبرگزاری کار ایران

اجرای عملیات شانه‌سازی در محور شفت-ملاسرا

رئیس راه و شهرسازی شفت از اجرای عملیات تسطیح و رگلاژ شانه راه شفت به ملاسرا به طول سه کیلومتر خبر داد.

به گزارش ایلنا، اردشیر علیزاده با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی خودروهای عبوری و حفظ جان مسافران همچنین جهت حفاظت و جلوگیری از تخریب رویه آسفالتی راه، عملیات تسطیح و رگلاژ شانه محور شفت –ملاسرا به طول سه کیلومتر توسط عوامل راهداری این شهرستان اجرا شد.

وی به ضروری بودن طرح شانه سازی این محور اشاره کرد و افزود: بدلیل وجود اختلاف ارتفاع بین آسفالت وشانه راه که خطراتی برای استفاده کنندگان و رانندگان عبوری داشت، عملیات شانه سازی در مسافتی به طول سه کیلومتر از محور انجام گرفته و این عملیات برای مابقی مسیر طی روزهای آینده اجرا می‌شود، که با پایان یافتن این عملیات شاهد ایمنی بیشتر این محور خواهیم بود و رانندگان با اطمینان بیشتری از مسیر تردد خواهند کرد.

علیزاده در خصوص اهمیت حفظ شانه‌های راه در کاهش حوادث جاده‌ای گفت: در صورت بروز نقص فنی در خودرو و نیاز به پارک و یا انحراف از جاده به هر دلیل ممکن، یک شانه خوب نقش مهمی در کاهش بروز حوادث جاده‌ای خواهد داشت.

رئیس راه وشهرسازی شفت با بیان اینکه شفت ظرفیت بالقوه‌‌ای در جذب گردشگر دارد، عنوان کرد: مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران به این شهر سفر می‌کنند و این امر وجود زیرساختهای مناسب و مطلوب را که یکی از عوامل مهم در جذب گردشگر است، حساستر می‌کند.

کد خبر : ۳۲۰۷۶۰