خبرگزاری کار ایران

کرکره سینما بهمن پایین کشیده می‌شود/مرکزی با 200 میلیون بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۶۲۷

سینما مرکزی با هزینه‌ای نزدیک به 200 میلیون تومان بهسازی، نورآرایی، شست‌وشو، رنگ‌ آمیزی و اصلاح طاقچه شد.

محسن هاشمی (مدیر راهبردی طرح پیرایش و آرام‌سازی پهنه خیابان انقلاب) درباره سینماهایی که در این طرح وجود داشتند و خدمات ویژه‌ای را دریافت کردند به خبرنگار ایلنا گفت: در راستای این طرح که از تیرماه سال گذشته آغاز شد و تا امسال ادامه پیدا کرد؛ چهار سینمای مرکزی، بهمن، سپیده و پارس خدماتی را دریافت کردند.

وی ادامه داد: از میان این چهار سینما برای دو سینما کرکره تعبیه شد که هم صرفه‌جویی در منابع انسانی و مالی دارد و هم امنیت را بالا می‌برد.

هاشمی با اشاره به دیگر خدماتی که شهرداری به سینماها داده است؛ گفت: خدمات ارائه داده شده به سینما مرکزی نزدیک به 200 میلیون تومان هزینه دربرداشت که 75 میلیون تومان آن مربوط به بهسازی این سینما بود و به صورت مشارکتی - 50 درصد مالک و 50 درصد سازمان زیباسازی – پرداخت شد.

مدیر راهبردی طرح پیرایش و آرام‌سازی پهنه خیابان انقللاب تصریح کرد: برای نورآرایی این سینما 28 میلیون تومان،‌ شست‌وشو و رنگ‌آمیزی سردر 15 میلیون تومان و اصلاح طاقچه نیز 75 میلیون تومان هزینه شد که تماما توسط سازمان زیباسازی پرداخت شد.

وی ادامه داد: سینما پارس، سپیده و بهمن نیز شست‌وشو، رنگ‌آمیزی، نورآرایی شدند همچنین سقف سینما بهمن مرمت شد.

هاشمی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است این طرح درمورد جغرافیای دیگری که دارای سینماست نیز اجرایی شود؟ گفت: در حال حاضر چنین برنامه‌ای نداریم. هفته گذشته طرح مشابهی را در بهارستان شروع کرده‌ایم که سینمایی در آن نیست. ما وظیفه رسیدگی به سینماها را نداریم و این مسئولیت به عهده وزارت فرهنگ و ارشاد است. اما اگر سینمایی در پروژه‌ای که قبول می‌کنیم وجود داشته باشد به دلیل خدمات عمومی که ارائه می‌دهد به  آن‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز