خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر عنوان کرد:

شرکت مترو دارای ابهامات مالی است/ در شورا برای کسی فرش قرمز پهن نشده

هرکس از دوستان در شهرداری نمی‌تواند با شورا کار کند برود. ما اینجا برای کسی فرش قرمز پهن نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا دبیر در تذکر پیش از دستور خود در دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این روزها بر حسابرسان شورا فشار می‌آورند؛ گفت: ما حسابرسان را در سال 92 از میان افرادی که گرید داشتند انتخاب کرده و با 30 رای حسابرسان انتخاب شدند و ما حرف آنها را قبول داریم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال شفافیت هستیم؛ اضافه کرد: من به عنوان مسئول کمیسیون برنامه و بودجه وظیفه دارم اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی کنم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از جامعه حسابرسان کشور خواست از کیان حسابرسان دفاع شود و اینطور نباشد که هر دستگاهی که پول و زور دارد هر کاری بخواهد انجام دهد.

دبیر در ادامه با اشاره به سخنان روز گذشته مدیرعامل شرکت مترو گفت: هرکس از دوستان در شهرداری نمی‌تواند با شورا کار کند برود. ما اینجا برای کسی فرش قرمز پهن نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: 10 بند از حسابرسی این شرکت را که دچار ابهامات مالی است؛ درآورده‌اند که تنها به یک بند که مربوط به ریز قراردادها با پیمانکاران بوده و رقمش معادل 3هزار میلیارد است؛ اشاره می‌کنم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به درویش مدیرعامل شرکت مترو گفت: به شورا احترام بگذارید، مردم به شورا رای داده‌اند که به این امور بپردازد.

وی با اشاره به تپه‌های عباس‌آباد گفت: این زمین‌ها به شخص حقوقی خصوصی فروخته شده است و باید مشخص شود کدام مزایده این زمین‌ها زیر یک و نیم میلیون به فروش رفته است؟

کد خبر : ۳۲۰۶۲۰