خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیست و سومین دوره نمایشگاه کتاب در شهرستان گلوگاه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه از برگزاری بیست و سومین دوره نمایشگاه کتاب در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نقش کتاب و مطالعه، اهمیت توسعه فرهنگ مکتوب اظهار کرد: بیست وسومین دوره نمایشگاه هفته کتاب در کانون شهید غلامعلی کلبادی‌نژاد از تاریخ ۲۰ ابان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه حضور، تلاش و مساعدت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان را خواستاریم ادامه داد: به منظور استفاده از ظرفیت کتب و تخفیف ویژه، نمایشگاه به مدت یک ماه قابل تمدید است.

دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی شهرستان گلوگاه گفت: سخنرانی امام جمعه این شهرستان در نماز جمعه در خصوص هفته کتاب و کتابخوانی، فراهم سازی حضور فعال دانش آموزان و خانواده‌های انان جهت حضور حداکثری در نمایشگاه، اطلاع رسانی در سربرگ نامه‌های اداری و ارسال پیامک از دیگر برنامه‌های هفتهٔ کتابخوانی است.

بابایی در اختیار قرار دادن بن کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی برای ادارات و مدارس شهرستان را امتیازات مهم این این نمایشگاه دانست.

رییس ادارهٔ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: مقرر شد کتابخانه عمومی نیز نسبت به پذیرش عضویت رایگان متقاضیان در هفته کتاب، انتخاب بهترین کتابدار و کتابخوان، معرفی شخص نیکوکار در ایجاد و توسعه کتابخوانی اقدام و آمار ان را به دبیر ستاد هفته کتاب شهرستان ارائه کند.

کد خبر : ۳۲۰۶۱۲