خبرگزاری کار ایران

حضور ایران درنمایشگاه کتاب وین

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران درپانزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب وین ۱۲ متر مربع است که در آن کتاب‌هایی در حوزه تاریخ، ایران‌شناسی، آموزش خط، مجموعه داستان‌های شاهنامه، آموزش زبان فارسی، هنر و پوستر‌های ایران‌شناسی به نمایش گذاشته می‌شود.

پانزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین از ۱۲ تا ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵ برابر با ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه سال جاری در فضایی به مساحت هشت هزار و هشتصد متر مربع برگزار می‌شود. جمهوری اسلامی ایران نیز امسال برای سومین بار در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت کتاب و ادبیات در اتریش محسوب می‌شود که مجری آن بخش خصوصی می‌باشد و در قالب شش بخش به عرضه تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده در زمینه آثار داستانی، کتاب‌های آشپزی، کتاب‌های غیر داستانی، ادبیات کودکان ونوجوانان و سفرنامه‌ها می‌پردازد. نمایشگاه بین المللی کتاب وین به مثابه جشنواره‌ای است که ۳۰۰ برنامه در آن گنجانده شده و سالانه بیش از ۴۰هزارنفر از آن بازدید می‌کنند.

هزینه ورودیه نمایشگاه ۷ یورو است که برای دانش آموزان و دانشجویان به صورت نیم بها و برای خانواده‌ها ۱۳ یورو و برای افراد زیر ۱۴ سال رایگان است.

کد خبر : ۳۲۰۶۰۰