خبرگزاری کار ایران

قاضی پور با اشاره به عزل وزیر بهداشت:

احمدی نژاد خلاف منویات مقام معظم رهبری عمل کرد

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۸۵

خانم وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از وزرای موفق دولت بوده که هماهنگی بسیاری با قوه مقننه و قضاییه داشته و اجازه نداده که جریان انحرافی در وزارت خانه بهداشت و درمان آموزش پزشکی رسوخ پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دولت در رابطه با عزل وزیر بهداشت خلاف منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است چرا که رهبری بارها توصیه فرمودند که مسوولان دست از اختلاف بردارند و جامعه را به تنش نکشانند.

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با عزل وزیر بهداشت از وزارت خانه بهداشت درمان آموزش پزشکی گفت:خانم وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از وزرای موفق دولت بوده که هماهنگی بسیاری با قوه مقننه و قضاییه داشته اند و اجازه ندادند که جریان انحرافی در وزارت خانه بهداشت و درمان آموزش پزشکی رسوخ پیدا کند.

وی در ادامه افزود: مخالفت وزیر بهداشت با عزل لاریجانی از رئیس داشکده پزشکی بهانه ای برای رئیس جمهور شد تا احمدی نژاد دستجردی را از وزارت عزل کند چراکه وحید دستجردی اجازه نداد جریان انحرافی بر اراده وی بر انجام وظایف تاثیر بگذارد.


عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس در ادامه در رابطه با برخورد مجلس با دولت در زمینه عزل وزیر بهداشت گفت: نمایندگان در این زمینه نمی توانند کاری انجام دهند ولی برخی از نمایندگان همچون من از این عزل ناراحت شدند و برخی دیگر از نمایندگان نسبت به این موضوع بی تفاوت بودند اما انتظار داشتیم  رئیس دولت با وزیر مدارا می کرد تا دولت نهم به پایان رسد.

نماینده ارومیه در خانه ملت تصریح کرد:احمدی نژاد با این عزل خود جامعه را به تنش مواجه کرد و نمی دانم که چرا هر زمانی بهمنی و رئیس جمهور صحبتی را انجام می دهند. در جامعه التهاب ایجاد می شود مثلا در سخنرانی احمدی نژاد از شبکه یک سیما باز بازار دچار تنش شد.


وی اظهار داشت:رئیس دولت در رابطه با عزل وزیر بهداشت خلاف منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است چرا که رهبری بارها توصیه فرمودند که مسوولان دست از اختلاف بردارند و جامعه را به تنش نکشانند ولی احمدی نژاد با این کار خود نشان داد بار دیگر به دنبال خلاف جهت منویات رهبری در کشور حرکت می کند.
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز