خبرگزاری کار ایران

تجلیل بخشدار و مسولان کهریزک از نایب قهرمان کشتی جهان

رضا صالحی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان در یونان و کسب مدال این دوره از مسابقات دست یافته است.

در مراسمی با حضور سید ناصر موسوی، بخشدار، حسن محمدی فرد، رییس و خانم حمیرا چوگانی، نایب رییس شورای اسلامی شهر و تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش کهریزک از «رضا صالحی»، نایب قهرمان کشتی پیشکسوتان جهان تجلیل شد.

رضا صالحی به عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان در یونان و کسب مدال این دوره از مسابقات دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، در این مراسم که علیرضا عباسی، عضو شورای اسلامی شهر، محسن اصغری، رییس اداره ورزش و جوانان، سیف الله محمدی، رییس و علی رشیدی دبیر و نایب رییس هیات کشتی کهریزک نیز حضور داشتند، سید ناصر موسوی، بخشدار و رییس شورای ورزش بخش کهریزک با قدردانی از تلاش ارزنده صالحی در این دوره از مسابقات، بر حمایت دولت از ورزشکاران و نام آوران عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: ورزشکاران میهن اسلامی با روحیه پهلوانی و جوانمردی پا به میادین مختلف ورزشی گذاشته و با اقتدار کامل پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می‌آورند.

وی افزود: بخشداری کهریزک علاوه بر پیگیری مطالبات مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، در عرصه ورزش بخش نیز نظارت کامل دارد و با رصد مسایل ورزشکاران و مشکلات اماکن ورزشی بخش به اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید در مقوله ورزش می‌پردازد.

گفتنی‌ست صالحی که برای پنجمین بار در این دوره از مسابقات حضور داشت با شکست دادن کشتی گیرانی از آمریکا، روسیه، ژاپن و قزاقستان عنوان دومی این مسابقات را از آن خود کرد.

کد خبر : ۳۱۹۵۹۳