خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا رستگار قهرمان مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان شد

عبدالرضا رستگار قهرمان مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، مراسم استقبال و تجلیل از کشتی‌گیر باشگاه فرهنگی ورزشی سیمان لامرد قهرمان مسابقات جهانی پیشکسوتان جهان با حضور مردم و مسئولین در فرودگاه شهید دستغیب شیراز  برگزار شد.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی جهان روزهای ۲۱ تا ۲۶ مهرماه در شهر آتن پایتخت کشور یونان برگزار شد. عبدالرضا رستگار کشتی گیر وزن 58 کیلو سیمان لامرد، با  ارایه کشتی های بسیار زیبا و فنی در گروه A ، مدال طلای مسابقات را به گردن آویخت. وی همچنین عنوان فنی ترین کشتی گیر  و ستاره مسابقات را نیز به خود اختصاص داد. رستگار برای دومین سال متوالی موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی پیشکسوتان شده است.

عبدالرضا رستگار مدت 20 سال در رشته کشتی فعالیت دارد و تا کنون مدال نقره ارتش های جهان سال2004 در لهستان، مدال برنز جام جهانی 2003 رومانی، مدال برنز جام مدوید روسیه2002 و مدال نقره جام زیلکو فسکی 2005، مدال طلای جهانی بلگراد2014 و مدال طلای جهانی صربستان در سال 2015 را در کارنامه دارد. تیم کشتی آزاد ایران در این رقابت ها با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۲۶ برنز به مقام قهرمانی پیشکسوتان جهان رسید. 

کد خبر : ۳۱۹۵۱۵