خبرگزاری کار ایران

مولاوردی مطرح کرد:

دستور مقام‌معظم‌رهبری برای در نظر گرفتن بحث آسیب‌های اجتماعی در برنامه ششم توسعه

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۵۰۷

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در آخرین دیدار با رهبر معظم انقلاب که برای ارائه گزارش وضعیت اجتماعی کشور بود، به موضوع آسیب های اجتماعی نیز پرداخته شد.

به گزارش ایلنا، شهیندخت مولاوردی در دیدار خود با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ،  اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دستور دادند این موضوع به عنوان موضوع مهم و خاص در برنامه ششم توسعه مدنظر باشد و دستگاه ها با تمام قوا به این امر توجه کرده و بعد از شش ماه گزارش دهند.

مولاوردی با بیان اینکه آسیب های مشترکی در استان های همجوار وجود دارد بیان کرد: در این دوسالی که فعالیت ها در دوره جدید دولت آغاز شده بررسی کلی از وضعیت زنان و خانواده و به ویژه در زمینه آسیب های اجتماعی رخ داد و اطلس  وضعیت زنان و خانواده را توانستیم ترسیم کنیم.

وی گفت: این بررسی ها بیانگر وجود آسیب های مشترک در استان های همجوار بود که در این راستا دوره هایی را تعریف کرده و استان ها را به صورت منطقه ای انتخاب و نشست هایی برگزار شد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: هدف از این نشست ها ارائه آموزش‌های لازم به صورت شبکه‌ای  ، در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت هایی موجود و انجام فعالیت هایی در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی موجود است چراکه عمل کردن به صورت شبکه ای تاثیر بیشتری دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که بعد از ارائه آموزش‌ها شبکه‌های متعددی شکل بگیرد و بتوانند به صورت تخصصی فعالیت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز