خبرگزاری کار ایران

قایقرانی قهرمانی آسیا- اندونزی؛

تیم قایقرانی ایران به 9 مدال رنگارنگ دست یافت

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۴۵۶

مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا در مسافت های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به پایان رسید و قایقرانان ایران موفق شدند ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز کسب کنند.

به گزارش ایلنا، در مسابقات امروز قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران در فینال مسافت‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر با حریفان خود به رقابت پرداختند.

بر این اساس علی آقامیرزایی، بابک دربان، فرزین اسدی و امین بوداغی در کایاک چهار نفره ۱۰۰۰ متر مردان بزرگسال با حریفانی از چین تایپه، سنگاپور، اندونزی، ازبکستان، قزاقستان، هند و قرقیزستان به رقابت پرداختند و در پایان با زمان ۳ دقیقه و ۶ ثانیه و ۴۸۹ صدم ثانیه مدال طلا را از آن خود کردند. قایقرانان قزاقستان و ازبکستان نیز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

مونا ابراهیمی و مائده طهماسبی در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان جوانان با نمایندگان قزاقستان، چین تایپه، مالزی، اندونزی، ازبکستان، قزاقستان و ژاپن مسابقه دادند و با زمان ۱ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۹۲۰ صدم ثانیه بر سکوی اول آسیا ایستادند و کشورهای ژاپن و قزاقستان رده های دوم و سوم را به دست آوردند.

محمدنبی رضایی نیز در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با نمایندگان کشورهای تایلند، تاجیکستان، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، هند، اندونزی و چین تایپه رو برو شد و با زمان ۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۸۷۳ صدم ثانیه مدال طلا را برگردن آویخت و پاروزنان کشورهای قزاقستان و ژاپن در مکان های دوم و سوم ایستادند.

مسعود شاهپوری و پوریا شریفی در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با نمایندگان اندونزی، هند، ازبکستان، ژاپن، قزاقستان، چین تایپه، قرقیزستان و ماکائو مسابقه دادند. در این مسابقه قایقرانان کشورمان با زمان ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۳۲۷ صدم ثانیه مدال نقره گرفتند و قایقرانان قزاقستان اول و ازبکستان دوم شدند.

علیرضا فرمانده در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان به مصاف رقبایی از چین تایپه، ژاپن، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، اندونزی، هند و مالزی رفت و در نهایت با زمان ۳:۵۹.۳۸۴ دقیقه در رده دوم ایستاد. قزاقستان و ازبکستان نیز در رده های اول و سوم جای گرفتند.

فاطمه کرمجانی در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان بزرگسالان با رقبایی از هند، اندونزی، ویتنام، قزاقستان، ازبکستان، سنگاپور، کره شمالی و تایلند رقابت کرد و با زمان ۲:۲۶.۰۴۶ دقیقه بعد از ویتنام در مکان دوم قرار گرفت. در این مسابقه قایقران سنگاپور سوم شد.

علی آقامیرزایی و امین بوداغی در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان بزرگسالان با رقبایی از سنگاپور، چین، ژاپن، ازبکستان، قزاقستان، چین تایپه، کره و اندونزی به رقابت پرداختند. نمایندگان کشورمان در این مسابقه با زمان ۳:۲۶.۶۴۳ دقیقه مدال برنز را برگردن آویختند و قایقرانان قزاقستان و ازبکستان اول و دوم شدند.

فرزین اسدی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان بزرگسالان با رقبایی از چین تایپه، قزاقستان، چین، ازبکستان، ژاپن، سنگاپور، کره و قرقیزستان مسابقه داد و در نهایت با زمان ۳:۵۵.۱۰۰ دقیقه مدال برنز را از آن خود کرد. قایقرانان ازبکستان اول شد و چین به مقام دوم رسید.

مینا عبدالهی در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر جوانان با حریفانی از مالزی، قرقیزستان، چین تایپه، ازبکستان، ژاپن، قزاقستان، تایلند و اندونزی رو به رو شد و با زمان ۲:۱۱.۲۸۳ دقیقه در مکان سوم ایستاد و ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان بزرگسالان هدیه کاظمی با حریفانی از چین تایپه، کره، ازبکستان، قزاقستان، چین، سنگاپور، ژاپن و تایلند مسابقه داد. در این مسابقه قایقرانان چین، قزاقستان و ازبکستان اول تا سوم شدند و کاظمی با زمان ۲:۰۱.۶۱۹ دقیقه در رده چهارم ایستاد.

شاهو ناصری در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان بزرگسالان با حریفانی از اندونزی، کره، چین، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، فیلیپین و اندونزی مسابقه داد و در نهایت با زمان ۴:۱۳.۷۲۹ دقیقه چهارم شد و قایقرانان کشورهای ازبکستان، چین و کره اول تا سوم شدند.

علی اجاقی و کیا اسکندانی در کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان بزرگسالان به مصاف حریفانی از کره، اندونزی، قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، چین، چین تایپه و اندونزی رفتند و در نهایت با زمان ۳:۵۹.۷۳۲ دقیقه ششم شدند. پاروزنان کشورهای ازبکستان، چین و قزاقستان در رده های اول تا سوم ایستادند.

تیم کایاک چهارنفره بانوان بزرگسالان با ترکیب کیانا کمال زاده، سارا حنیفه زاده، نگار علیمحمدی و سارا کاظمی در کایاک ۵۰۰ متر با حریفانی از چین تایپه، اندونزی، کره، چین، قزاقستان و سنگاپور مسابقه دادند. در این مسابقه نمایندگان کشورهای چین، قزاقستان و کره اول تا سوم شدند و قایقرانان ایران با زمان ۱:۵۰.۴۴۹ دقیقه در رده ششم قرار گرفتند.

کیانا کمال زاده و سارا حنیفه راده در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان بزرگسالان با حریفانی از ویتنام، ژاپن، چین تایپه، چین، قزاقستان، کره، ازبکستان و سنگاپور به رقابت پرداختند و در نهایت با زمان ۲:۰۱.۵۳۴ دقیقه نهم شدند. در این مسابقه قایقرانان چین، قزاقستان و ژاپن در رده های اول تا سوم جای گرفتند.

قایقرانان کشورمان فردا جمعه در مرحله مقدماتی مسابقات مسافت ۲۰۰ متر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز