خبرگزاری کار ایران

نخستین همایش علمی- بین المللی در حوزه نظام عدالت کیفری برگزار شد

ایلنا: نخستین همایش علمی- بین‌المللی در حوزه نظام عدالت کیفری با حضور صاحب‌نظران داخلی و خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل بندر انزلی در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: وظیفه ذاتی دانشگاه حرکت بر مدار توسعه علم و پژوهش است و دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بین المللی در گیلان به عنوان اولین مجری مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های حقوق مطرح بوده است.

رضا رجبی نژاد افزود: با توجه به احساس نیاز به برگزاری همایش های بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل بندر انزلی از ماه پیش برنامه ریزی لازم در راستای برگزاری یک همایش بین المللی انجام شد که با دعوت از صاحب نظران خارجی، طی مکاتبات انجام شده از پروفسور آلبرشت استاد حقوق دانشگاه فرایبورگ آلمان که در طی چند مرحله سفر هایی را به ایران داشته و با  داشتن ارتباط علمی زیاد ایشان با دانشگاههای بزرگ ایران اسلامی، دعوت به عمل آمد.

وی در تشریح محورهای اصلی برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بین المللی بندر انزلی، اضافه کرد: این مرکز از سال 89 با مجوز وزارت علوم شروع به کار کرد و عمدتا  در حوزه تحصیلات تکمیلی فعالیت  دارد و گرایش های رشته  حقوق جزء رشته های اصلی این مرکز محسوب شده که در این راستا تعامل خوبی با دانشگاههای استان و خارج از استان خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بین المللی بندر انزلی با تاکید بر لزوم گسترش علم و فناوری از دیدگاه مقام معظم رهبری، بیان کرد: با توجه به گشایش روابط بین المللی کشور با اجرای برجام لزوم گسترش فعالیت های اقتصادی و ایجاد تعامل بین ایران و آلمان که  از شرکاء اقتصادی عمده ایران به شمار رفته و آشنایی با قوانین فی ما بین میتواند در سلامت فعالیت های اقتصادی آتی موثر و تاثیر گذار باشد.

کد خبر : ۳۱۹۴۱۶