خبرگزاری کار ایران

در خط حمله بازیکن باکیفیت می خواهیم؛

اسکوچیچ: گل های بچه گانه ای خوردیم /اگر من مقصرم مسئولان فولاد بگویند

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۳۸۹

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: مقابل استقلال گل های بچه گانه ای روی دو ضربه کرنر دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دراگان اسکوچیچ پس از شکست مقابل استقلال گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم خیلی سریع یک گل هم به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تمرکز خود را به خاطر بازی بچه گانه بازیکنانم از دست دادیم و از روی ضربه ایستگاهی دو گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،گفت: امسال متاسفانه وضعیت ما به شکلی بوده که 20 گل از ضربات ایستگاهی دریافت کردیم. تیم من پس از دریافت گل، خیلی خوب کار کردند اما فراموش کردند باید گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. 

وی تصریح کرد: از بازیکنانم به خصوص در 15 دقیقه پایانی راضی نیستم زیرا آنها نظم تیمی را از بین بردند. 

اسکوچیچ اظهار کرد: تیم ما هزینه جذب نکردن بازیکنان با کیفیت را می دهد و اگر صلاحدید مدیریت باشگاه این باشد که من مقصر هستم مسئولان خواهند گفت اما اگر کسان دیگری مقصر هستند، باید اعلام شود. 

وی افزود: امروز بازیکنانی در استقلال بازی کردند که در لیست من بودند اما فولاد را انتخاب نکردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص تعطیلات لیگ، اظهار کرد: تیم ما فرمول لازم را برای پیروزی پیدا کرده اما برای رسیدن به برد باید بازیکن با کیفیت در اختیار داشته باشیم که این بازیکنان در نیم فصل جذب می شوند و ما از آن به بعد روند خوب خود را پیدا می کنیم. 

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد با پیروزی 3 بر یک مقابل فولاد خوزستان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند تا در این مرحله حریف نفت تهران شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز