خبرگزاری کار ایران

از طریق شبکه ویدئوکنفرانس انجام گرفت

ارائه گزارش وضعیت انتخابات البرز به رئیس ستاد انتخابات کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از اعلام و گزارش آخرین وضعیت امکانات زیرساختی و تجهیزات سخت افزاری IT و فناوری اطلاعات استان، از طریق ویدئوکنفرانس به رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت اله ملاصالحی با بیان این مطلب گفت: روسای انتخابات استان‌ها عصر سه شنبه با رئیس ستاد انتخابات کشور در جلسه‌ای مشترک، از طریق شبکه ویدئوکنفرانس، آخرین گزارش‌ها از وضعیت شعب اخذ رأی، کیفیت و ارتباطات مخابراتی و اینترنتی استان خود را گزارش دادند.

وی در ادامه افزود: در این جلسه که از طریق خطوط انتقال دیتا، بین ۳۱ استان کشور برگزار شد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس شرکت مخابرات استان‌ها نیز حضور داشتند و طی آن وضعیت شعب اخذ رأی در استان‌ها بررسی شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور استاندار البرز در بخشی از این گفتگو، خاطرنشان کرد: هر گونه مشکلی در خصوص زیرساختهای ارتباطی در این جلسه ویدئوکنفرانسی مطرح شد.

ملاصالحی در ادامه با بیان اینکه این نشست در راستای امکان سنجی امکانات موجود در بحث شبکه IT و فناوری ارتباطات در استان‌ها انجام شد گفت: روسای ستاد انتخابات استان‌ها و مدیران کل IT استانداری‌ها نیز گزارش لازم را از وضعیت شعب اخذ رأی به رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر ارائه گزارش‌ها از طریق ویدئو کنفرانس، گزارشی مکتوب از وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی فرمانداری‌ها در شهرستانهای استان اخذ و به رئیس ستاد انتخابات کشوراعلام شده است.

کد خبر : ۳۱۹۲۳۶