خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کاشان

هوشمندی جامعه در صیانت از منافع کشور پیام سیزدهم آبان ماه است

فرماندار کاشان گفت: هوشمندی مردمی به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان در صیانت از منافع کشور در برهه‌های مقاطع تاریخی کشور از پیام‌های مهم سیزدهم آبان ماه است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا از کاشان ، حمیدرضا مومنیان درحاشیه برگزاری مراسم 13 آبان  با حضور در جمع خبرنگاران  گفت: رسالتی که بر دوش قشر فرهیخته و اندیشمندان دانشگاهی به عنوان چشم بیدار و تحلیل گر جامعه می باشد یه صورت خاص و ویژه می باشد و عموم مردم از آنان انتظار دارند تا شرایط روز را رصد نموده و بر اساس حق طلبی و استکبار ستیزی نسبت به اتفاقات جامعه ابتکار عمل به دست گرفته و فعالانه اقدام کنند.

وی تأکید کرد: تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان ماه توسط دانشجویان در ظرف زمانی خود در راستا تحقق اصول و آرمان‌های انقلاب است که حق طلبی و استکبار ستیزی را در رأس آن قرار دارد.

مومنیان با بیان این که دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران یک دشمنی دیرینه است افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز تأکید  مبارزه با استکبار برخوردار از پشتوانه عمیق عقلانی و تجربی است و با توجه به اسنادی که به دست آمده است به صراحت نشان می‌دهد امریکایی ها در دوران شکل گیری نهضت، در مقابله رژیم ننگین پادشاهی با مردم و همچنین پس از انقلاب، پیوسته برای ضربه زدن به ملت ایران در تلاش بوده اند.

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: اکنون نیز رسالت عموم مردم به خصوص جامعه فرهیخته و دانشگاهی و دانش آموزی آن است که مسائل جامعه را بررسی نموده و با روحیه حق طلبی و استکبارستیزی در جامعه حضوری با نشاط و فعال داشته باشند.

کد خبر : ۳۱۹۲۰۲