خبرگزاری کار ایران

عرضه 36 هزار عنوان کتاب در ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، پربارتر از دوره پیش در رشته‌های تخصصی گوناگون دانشگاهی در حالی برگزار خواهد شد که به گفته مدیر اجرایی این نمایشگاه، عناوین کتاب‌های آماده عرضه، 22 درصد نسبت به دوره پیشین نمایشگاه افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، شهروز گهواره‌ای (مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی) در توضیح موضوعات کتاب‌های آماده عرضه در این نمایشگاه اعلام کرد: ۱۰ هزار عنوان در زمینه علوم کاربردی، ۴ هزار عنوان مربوط به علوم پایه، ۶ هزار عنوان مرتبط با بخش علوم انسانی، ۵ هزار عنوان با موضوع علوم پزشکی و دندانپزشکی، ۲ هزار عنوان درباره معماری، هنر و شهرسازی، ۲ هزار عنوان مربوط به علوم کشاورزی، علوم دامی و شیلات، ۱۵۰۰ عنوان با موضوع کلیات فرهنگ زبان خارجه، ۱۵۰۰ عنوان مرتبط با علوم اداری، ۲ هزار عنوان در زمینه علوم دینی و قرآنی و ۲ هزار عنوان درباره علوم اجتماعی است. ضمنا، این عناوین کتاب، مربوط به حدود ۲۰۰ ناشر است.

گهواره‌ای، رییس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، با اشاره به رشد چشمگیر حدود ۲۲ درصدی در عناوین کتاب‌های آماده عرضه در این نمایشگاه بیان داشت: دانشجویان، اساتید، کتابخانه‌ها و علاقه مندان به خرید کتاب‌های دانشگاهی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی انجمن ناشران دانشگاهی به نشانی www. nbup. ir از فهرست این ۳۶ هزار عنوان کتاب، مطلع شوند.

ششمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی، از ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه، مصادف با بیست و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۱۹۱۴۴