خبرگزاری کار ایران

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور

ذوب آهن برای پرسپولیس برنامه‌های ویژه دارد

باشگاه ذوب آهن برنامه‌های فرهنگی متعددی را برای تماشاگران مسابقه ذوب آهن – پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در راستای فعالیت‌های فرهنگی مدون این باشگاه، برنامه‌های فرهنگی و سرگرم کننده مختلفی را برای تماشاگران دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (جام آزادسازی خرمشهر) در نظر گرفته است.

از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه سیزدهم آبان ماه، اسکوربورد ورزشگاه فولاد شهر با پخش موسیقی مناسبتی و کلیپ‌های تصویری متنوع از جمله کلیپ سیزدهم آبان ماه (روز دانش آموز) و کلیپ زیست محیطی حمایت از گاندو و پخش سرودهای باشگاه ذوب آهن، حال و هوای ورزشگاه فولاد شهر را دیگرگون کرده و از ساعت ۱۲ ظهر و پس از پخش مناجات و اذان، با برگزاری نماز جماعت در نمازخانه مرکزی ورزشگاه و سپس مداحی اهل بیت، تماشاگران و هواداران ذوب آهن، ورزش را با عطر معنویت گره خواهند زد.

در این مسابقه همچنین حدود ۵۰ نفر از روشندلان کودک و نوجوان آموزشگاه نابینایان شهید احمد سامانی در ورزشگاه فولاد شهر حضور خواهند یافت.

بعد از برگزاری نمازجماعت، با حضور گاندو نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن در مستطیل سبز، دو تیم قهرمان (نیم فصل) ۱۲ ساله‌های فوتبال ذوب آهن مسابقه‌ای نمادین را با پیراهن‌های سبز و سفید برگزار خواهند کرد.

همچنین در این مسابقه هواداران ذوب آهن، در دقیقه ۲۴ بازی با بر بالای دست بردن شماره ۲۴ هادی نوروزی، یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید و خوش اخلاق تیم فوتبال پرسپولیس را گرامی خواهند داشت.

توزیع کاورهای یکدست سبز و سپید در میان هواداران ذوب آهن و در هنگام ورود به ورزشگاه، از دیگر برنامه‌های جانبی باشگاه ذوب آهن در این مسابقه است.

همچنین پیش از شروع مسابقه دو تیم، از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، از محمود خوردبین سرپرست قدیمی و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پاس حضوری بیش از چهل ساله در فوتبال ایران و برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم به پاس سرمربیگری چند ساله درفوتبال ایران و بردن تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان مراسم تقدیر و تجلیل در کنار مستطیل سبز انجام خواهد گرفت.

کد خبر : ۳۱۹۱۳۴