خبرگزاری کار ایران

سناریوی تغییر شایعه است؛

کفاشیان: به کی‌روش و اسدی تذکر جدی دادیم/ سفر تیم فوتسال بانوان لغو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۰۸۹

رئیس فدراسیون فوتبال درباره درگیری لفظی کی روش و اسدی گفت: به هر دو تذکر جدی داده ایم که دیگر بدون هماهنگی مصاحبه نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که درحاشیه نخستین فستیوال استعدادیابی دختران کمتر از 12 سال در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: اتفاقات اخیر به هیچ وجه شایسته مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی نبوده و نیست و به همین خاطر بعد از جلسه ای که با وزیر ورزش داشتم به اسدی و کی روش تذکر دادیم که بدون هماهنگی صحبتی را نسبت به یکدیگر مطرح نکنند .

وی یادآور شد: براساس آیین نامه حقوقی این دو می‌توانند مصاحبه کنند اما باید با هماهنگی این کار انجام شود و همانطور که در قرارداد کی‌روش آمده او باید با هماهنگی مصاحبه کند.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که چرا زودتر در این مورد تذکر ندادید؟ گفت: قبول دارم که مقداری دیر شد، اما تذکر به هر دو داده شد.

وی درباره اینکه این دعوای لفظی نوعی بازی تبلیغاتی برای تعیین رئیس جدید فدراسیون نیست، خاطر نشان کرد: این موضوع شایعه است و چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

 رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از لغو سفر تیم ملی فوتسال زنان ایران به گواتمالا به منظور شرکت در جام جهانی کوچک فوتسال زنان خبر داد و افزود: با توجه به مشکلاتی که برای دریافت روادید وجود دارد، این سفر انجام نخواهد شد.

کفاشیان ادامه داد: مسئولان فدراسیون گواتمالا از ما خواستند برای گرفتن روادید به آلمان سفر کنیم اما برای سفر به آلمان باید ویزای شینگن بگیریم و فرصتی برای آن نداریم ضمن آنکه در کشور آلمان نیز باید مدت زمانی را صرف گرفتن ویزا برای گواتمالا کنیم که امکان این کار وجود ندارد.

وی بیان داشت: ما به مسئولان فدراسیون گواتمالا پیشنهاد دادیم که با قبول هزینه های اقامت تیم ملی فوتسال زنان ایران از سوی آنها برای دریافت روادید تیم به مکزیک برود که آنها نپذیرفتند و در نتیجه این سفر لغو خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز